Dubbelrunk i dusch

anagram

Medlem
Kön
Man
Förra veckan var jag och tränade, efter den svettiga träningen gick jag ut i omklädningsrummet för att duscha. Jag har alltid fantiserat om att knulla på ett gym och blir därför alltid kåt efter att jag tränat. Efter att jag tvålat in mig i duschen märkte jag att kuken reste sig och eftersom jag var ensam såg jag ingen anledning till att inte runka. Efter ett tags runkande blir jag tvungen att avbryta eftersom det kommer en in en annan kille i duschrummet, en för mig helt främmande kille. Killen ställer sig under en dusch och jag försöker gömma mitt stånd, när jag duschat färdigt slänger jag en blick åt sidan för att se om jag kan smita ut på något sätt. Döm av min förvåning när jag ser den där killen stå och runka sin kuk. Det dröjde inte lång tid innan ja återupptog min runk, så där stod vi, två killar i gymduscharna och runkade våra kukar. Till slut stod vi mot varandra och hade ögonkontakt och det var grymt härligt. Jag kom först och nickade lite till killen och gick sedan och klädde på mig. En härlig upplevelse.

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Låter som en skön upplevelse att två killar står och runkar för fullt i en dusch, hel max. Ni komer kanskje säker att träffas fler gånger eller det kanske bara var denna gången:):p:)

Runkare

sexsugen78

Aktiv medlem
Ålder
46
Kön
Man
var på en simhall en gång tillsammans med en kompis som jag brukar runka med ibland. vi var ensamma i bastun och började runka så smått. när en tredje kille kom in helt plötsligt så var han inte sen på att hänga på. grymt trevlig upplevelse!

Toppen