Jag brukar åka till Hellas gården och bada bastu dom dagar det är mix bastu och jag stannar oftast kvar till det är dags att stänga.
En gång så var det bara jag och en kvinna kvar i bastun och var säkert 9ber 60 år men hon gators härliga hängpattar och jag satt och vart lite kåt på henne så jag kände att lien började att växa men plöstlgt gick hon ut för att duscha och jag satt kvar en stund och runkade.
Sen när jag ut ut för att duscha så stod hon kvar i duschen så jag gick in under samma Dick som hon stod och började tävla in mig h plöstligdt frågade hon om jag villa hjälpare tvåla in mig och jag nickade och hon tog ett stadigt tag om kuken och började runka och kuken vart stenhård och ådrig.
Sen hukade hon sig och började suga på min kuk o h efter en stund så kände jag att snart går det för mig och hon slutade att suga och frågade om hon fick ta min sperma i sin min och jag svarade det får du gärna göra!
Hon så härligt och jag sprutade. hennes mun full med sperma som hon svalde, sen tog vi en kort dusch tillsammans och gick ut och hon frågade mig om jag hade bil och jag svarade japp då kanske du kan köra mig in till stan för jag har åkt bussen hit ut, naturligtvis körde jag henne hem till
till Ringvägen på söder och hon tackade för skjutsen hem och sa nu vet du var jag bor och jag heter Mona om du skulle vilja besöka mig någon gång, självklart vill jag träffa dig igen svarade jag!!!