A
andalucia (slutar på egen begäran)
Gäst
Duschade nyss och kom på en sak jag gjorde ganska ofta i de tidiga onaniåren. "Tricket" går ut på att först tvåla in kuken riktigt ordentligt, sen skölja den med varmt vatten, efter detta är gjort tvålar man in kuken ännu mer och sköjler sedan med lite kallare vatten (obs inte för kallt, kan antagligen vara farligt). Sedan upprepar man detta några gånger, det blir som ett onaniförspel, eftersom kuken känns helt underbar i handen efteråt. Värmen och intvålningen gör kuken hård och när man sedan "kyler" av den lite blir den ännu hårdare. Sen kan man antingen runka i duschen, vilket är grymt skönt, men det är dock ännu skönare att runka efter att man torkat av sig. Ballen är då dels helt ren och härlig, dels är den småhård hela tiden efter duschen, vet inte om det har nåt med nedkylningen att göra.
Detta kom jag på efter att som yngre badat kallt och sen duschat, effekten är mycket trevlig och intvålningarna/smekningen av kuken gör den hyperkänslig när det är dags att runka, vilket det för min del är nu.
Testa, det är härligt!
Detta kom jag på efter att som yngre badat kallt och sen duschat, effekten är mycket trevlig och intvålningarna/smekningen av kuken gör den hyperkänslig när det är dags att runka, vilket det för min del är nu.
Testa, det är härligt!