Duscha kuken

• Thread starter andalucia (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Duschade nyss och kom på en sak jag gjorde ganska ofta i de tidiga onaniåren. "Tricket" går ut på att först tvåla in kuken riktigt ordentligt, sen skölja den med varmt vatten, efter detta är gjort tvålar man in kuken ännu mer och sköjler sedan med lite kallare vatten (obs inte för kallt, kan antagligen vara farligt). Sedan upprepar man detta några gånger, det blir som ett onaniförspel, eftersom kuken känns helt underbar i handen efteråt. Värmen och intvålningen gör kuken hård och när man sedan "kyler" av den lite blir den ännu hårdare. Sen kan man antingen runka i duschen, vilket är grymt skönt, men det är dock ännu skönare att runka efter att man torkat av sig. Ballen är då dels helt ren och härlig, dels är den småhård hela tiden efter duschen, vet inte om det har nåt med nedkylningen att göra.

Detta kom jag på efter att som yngre badat kallt och sen duschat, effekten är mycket trevlig och intvålningarna/smekningen av kuken gör den hyperkänslig när det är dags att runka, vilket det för min del är nu. :)

Testa, det är härligt!

G

Guest

Gäst
Runka med vattenstrålen är också superskönt. Fixa ett praktstånd med händerna, dra förhuden från ollonet och låt vattnet göra jobbet genom att stimulera ollonet med strålen.

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Kallt vatten är inte skadligt (så länge det är flytande). Det är mycket värre om vattnet är för varmt.
Anledningen till att kuken ställer sig som ett järnspett efter ett kallt bad eller efter en kall dusch beror på att kroppen pumpar mängder med värmande blod till de nedkylda kroppsdelarna.
Fortsätt gärna runka i dushen med vatten men skippa tvålen. Allt för flitigt tvättande med tvål kan väldigt lätt ge upphov till rubbningar i den känsliga huden på ollonet och under förhuden.
Flänsost och svamp på ollonet beror på att floran av nyttiga och naturliga bakterier (som måste finnas där) har blivit rubbad.

Jag brukar runka med dushstrålen rakt på ollonet! Shit vad skönt det är!!! :D

Kön
Man
Att få till en utlösning och orgasm enbart med hjälp av duschstrålen mot ollonet och utan någon som helst hjälp av handen är ruskigt skönt tycker jag.

Toppen