Egen fitta????

nightmare

Medlem
Kön
Man
Jag har gjort en av sånadär tajta gummihandskar som läkare mm har och stoppade in den i en vanlig vinterhandske, sen tog jag änden på gummihandsken och vek den över änden på vanliga handsken och satte sen en gummisnodd så den blir lite tajtare :p sen är det bara att ha på något glidmedel jag har kört med saliv, matolja och det funkar bra. sen är det bara att satta den på lämpligt ställe o knulla den och ha något i analen samtidigt :oops: är så skönt att känna hur kuken pumpar ut massa sperma i den när man kommer:p har testat med fryspåsar också men det blir inte lika bra tycker jag.

lycka till om du ska göra någon och ha det skönt :)

åå va det är skönt me onani

wart

Ny medlem
Kön
Man
jag hittade en sida som hette www.hemmagjorda-sexleksaker.se men jag har inte testat nån, men jag har testat en som inte finns på den sidan. Ta en 3 liters fryspåse och vik den dubbelt och tejpa ihop långsidan, sen fyller du den med vatten varmt eller kallt, så måste du ha nåt glidmedel annars kommer du nog aldrig få in kuken, väldigt skönt tycker jag, har bara testat 2 gånger, första hade ja inge glidmedel så ja fick inte in snorren, och andra gången var det skööööönt, kanske gör en ikväll :p

Toppen