EM lugnt i sovrummet?

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Jaha då var EM i fotboll igång, min sambo sitter redan som klistrad framför tv,n o just nu inväntas för dagen en andra match
blir nog rätt ensamt i sängen framöver, tur man reder sig själv;)
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
Lämna fönstret på glänt så kanske jag dyker upp, prioriterar inte fotboll :p
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
ler..du får väl sätta dig brevid i soffan med en härlig dildo och leka lite, då får vi se vilket han föredrar ;):p

kram kram
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
ler..du får väl sätta dig brevid i soffan med en härlig dildo och leka lite, då får vi se vilket han föredrar ;):p

kram kram


:D,ja det kanske man skulle pröva.;)Han kanske inte är lika fotbollstokig trots allt då men väldigt jobbigt det skulle kännas om man blev avisad:(
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
hoppas du överlevde em.. han kanske tittar vidare även om vi inte är med längre??

Undrar om du försökte förföra honom...nyfiken
 

Fittsork

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
hehe, det var ett bra förslag du fick från skeda. Jag skulle sätta mig bredvid honom om jag vore du. Kanske att du tar på dig något sexigt som du brukar ha när ni har sex, om ni har något sånt...
 

peter_30

Ny medlem
Kön
Man
En bra kvinna sätter sej på sina knän framför och suger av honom medans han tittar på fotboll :D
 

Fittsork

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
Håller fotbollen fortfarande på?:D
där har du inte helt rätt peter.
en bra man väljer bort tv,n för att behaga sin kvinna;)
SÅ RÄTT. Har ingen tjej, men jag skulle troligtvis göra det...
Men, men, du kan ju alltid krypa ner hos honom om det går. Har du tur så kan du få honom att mysa med dig. Du kanske kan lyckas med att få ner en av hans händer i dina byxor...
 
Toppen