En fråga till er flickor..

KenKen

Ny medlem
Kön
Man
Tjena! jag är en kille på 20 år som har en fråga, de angår hår på bröstet.. vad tycker ni tjejer då killar har hår på bröstet? jag tycker de är lite pinsamt då alla mina äldre killkompisar int har det.. iofs. så kan man ju inte rå åt de men vill bara fråga vad ni tjejer tycker om den saken! :)

Tacksam för svar!
den här frågan kanske inte alls hör hemma på den här saijten men.

G

Guest

Gäst
Kan bara tala för mig själv... Tycker om båda delarna... Inget viktigt... Beror på vem mannen är och vad han trivs i... Det han trivs i gillar jag... :)

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Kan bara tala för mig själv... Tycker om båda delarna... Inget viktigt... Beror på vem mannen är och vad han trivs i... Det han trivs i gillar jag... :)

Håller med.
Fast jag föredrar - rent ytligt och utseendemässigt - lite mer hår än inget alls :)

nursesaris

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag älskar håriga män!
Det finns inget bättre än en man som beter sig som en man!
Det är bara killar som rakar bröstet.

Men könet är en annan sak.Där måste allt utom rumpan vara rakat!

Cybosia Mesomella

Ny medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Tjena! jag är en kille på 20 år som har en fråga, de angår hår på bröstet.. vad tycker ni tjejer då killar har hår på bröstet? jag tycker de är lite pinsamt då alla mina äldre killkompisar int har det.. iofs. så kan man ju inte rå åt de men vill bara fråga vad ni tjejer tycker om den saken! :)

Tacksam för svar!
den här frågan kanske inte alls hör hemma på den här saijten men.

Hår är manlighet, älskar att ligga där på morgonen och leka med min älsklings brösthår :)

Toppen