En kåt dag!

G

Guest

Gäst
Hej Allihopa!

Jag vill berätta om en dag som har varit lite annorlunda. Under natten drömde jag att jag höll på att suga av mig själv (går dock inte i verkligheten då jag är stel som en planka). Allt kändes bra och hade det inte varit för min väckarklocka, så hade jag nog vaknat av att jag hade sprutat i sömnen.
Medan jag sitter och äter frukost kunde jag inte låta bli att smårunka lite. Detta gör att jag bestämmer mig för att duscha på jobbet, och åker dit utan kalsingar. Metro och City avverkas på vägen, men även för att dölja bulan på framsidan.
På Jobbet hoppade jag in i duschen och avslutar den med att runka min nytvättade blöta påle. Dock har jag ännu inte låtit det gå för mig. Av någon anledning bestämde jag mig för att vänta tills jag kom hem från jobbet. Ett par gånger under dagen smet jag in i server rummet, eller toaletten för att runka nästan fram till orgasm. Sista gången jag gör detta innan jag skall gå hem rinner det ut lite sperma. Inte någon orgasm, utan det verkar bara som om det var överfullt. Några droppar hamnar på golvet, resterande hamnade på min hand, och jag slickade upp det. Fick även torka golvet på resterna. När jag gick tillbaka till mitt rum bestämde jag mig för att låna med mig en av jobbets digitala videokameror för att filma lite hemma. Tänkte filma medan jag rakar mig, och sedan när jag runkar hela vägen. Kommer inte att använda något band som kan komma på avväga, utan spela in filmen rakt in på min bärbara dator via firewire.

Ha det gott ni tjejer och killar där ute!

Halvgalen människa, i en helgalen värld!

G

Guest

Gäst
Bögit

Hmm, intressant att det är den första tanken som dyker upp i er skalle. :)
Jag är totalt ointresserad av killar, men har inga problem med mig själv. ;)

Kanske är det så att det är ni som ligger lite åt
det hållet, eller…? [:cool:]

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
subMares!
Låter som en skön dag du hade lagt opp till. Håller inte med de andra att det är bögigt mendet är deras tankar. Fick du video filmat när du rakade kuken eller bara runkade du av dig framför kameran. Är där något resultat som du delar med till oss andra:sleep::p:)

Runkar ofta

G

Guest

Gäst
Med en hel del pauser (som sömn och mat), så håller jag fortfarande på med filmen.
Har dock stora problem att hålla mig, men än så länge går det bra.
Läcker lite också, vilket är inget problem.

Kommer troligen inte att lägga ut filmen, men vi får se.
Måste erkänna dock att det är väldigt roligt och upphetsande att se sig själv på filmen nu när jag håller på och klipper ihop den!

Kul med olika synpunkter!

Ha det gott!

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Du får ha lycka till med filmen och hoppas resultatet blir bra:)
Originally posted by SubMares

Med en hel del pauser (som sömn och mat), så håller jag fortfarande på med filmen.
Har dock stora problem att hålla mig, men än så länge går det bra.
Läcker lite också, vilket är inget problem.

Kommer troligen inte att lägga ut filmen, men vi får se.
Måste erkänna dock att det är väldigt roligt och upphetsande att se sig själv på filmen nu när jag håller på och klipper ihop den!

Kul med olika synpunkter!

Ha det gott!

Runkar ofta

Toppen