En tunga i stjärten - dela era erfarenheter

traction

Ny medlem
Kön
Man
En av mina favorithobbies:

1. Berätta om första gången ni slickade någon i stjärten

2. Berätta om första gången ni själva blev slickade

3. Bästa upplevelsen/fantasin

4. Tips och råd

1. Min flickvän stod på knär för att jag skulle kunna slicka henne bakifrån i fittan då min tunga råkade slinka lite uppåt och jag tänkte "det här var ju riktigt gott!"

2. Efter att jag slickat hennes stjärt några gånger ville hon prova själv. Det slutade med att jag satt på hennes ansikte i en halvtimme och ömsom pullade fitta/stjärt, slickade, runkade och matade henne med sperma.

3. En tjej bak och en fram - och varför inte kyssa en tredje under tiden!?

4. Håll på länge - det tar kanske 5-10 min innan musklerna är uppmjukade och du kommer in riktigt långt, gott och skönt:D;)

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
1, Har aldrig skett.
2, Har aldrig skett.
4, Har ju aldrig skett *L*
5, Kan gärna inte tippsa om nått jag inte gjort eller heller avser att göra, men kan mycket väl tänka mig att slicka lite längre fram men det tar vi i en annan tråd *L*

Dexter

Medlem
Kön
Man

1. Minns inte riktigt när första gången var men var med min flickvän när jag gick på gymnasiet... minns att ja tyckte det var rätt äckligt men gjorde det för att tillfredställa en av hennes fantasier. Nuförtiden tänder det mig

2. Aldrig blivit.

3. Fantasi är att bli brutal nedtvingad på ett golv typ offentlig toalett och tvingas ge henne ett ordentligt djupt asslick. Verkligen bli pressad så man knappt får luft. Verkligen borra sig djupt in... mums :p

4. Tips och råd

4. Näee... tjejen ska nog rengöra sig hyffsat

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

1. min första flickvän, jag var/(är) lite stjärtfixarad, så jag hade läst om "rimming" lr nåt, så jag la henne sonikt på mage & kysste henne när hon var ordentligt uppkåtad, det var poppis

2. Samma tjej, bad henne återgälda tjänsten, vilket hon gjorde, men hon gillade det i n t e, jag tyckte inte att det var nåt speciellt så det har aldrig provats igen...
ibland blir jag sugen på att prova igen, så vem evt..

3. jag tycker att det r "mysigt" att slicka mus & stjärt både framifrån & bakifrån, det r bara att kyssa på, det blir uppskattat..

4. Tips och råd

4. nyduschat!!!!!!!!!!!!!!!

Bananklase

Ny medlem
Kön
Man
Tanken har slagit mig när jag har slickat fitta, men det kanske är sånt man testar på sin flickvän och inte one night-stands ;)

ernest

Medlem
Kön
Man

Vi hade någon form av 69a min flickvän och jag när tungan min lite av misstag gled förbi fittan och råkade hamna i stjärten. Blev ganska upphetsad och kunde inte låta bli att fortsätta att låta tungan glida över hålet. Min flickvän blev först lite tveksam men lät mig fortsätta och böjade tycka det var ganska skönt.

Vi hade knullat min dåvarande tjej och jag och min kuk var lite slak medan flickvännen ville ha lite mer. Hon började först suga min kuk för att få fart på den men när den fortfarande var lite slö lät hon tungan glida in mellan mina skinkor och nudda hållet. Gissa om kuken började vakna till liv särskilt som hon började låta tungan försöka ta sig in.....

Det var nog första gången som var bäst även om det fortfarande är skönt både att slicka och bli slickad i stjärten.

4. Tips och råd

Renlighet och oräddhet. Ge sig hän.

nakendick

Ny medlem
Kön
Man
En av mina favorithobbies:

4. Tips och råd

Har bara hänt en gång, det var när jag gick runt naken i huset. Satte mig ner och skulle byta elkontakterna bakom TV:n för att kunna titta på den andra boxen. Då kom hunden och slickade mitt anus. Det var riktigt skönt, men känns rätt pinsamt, så har inte skett sedan dess:oops:

stingen

Medlem
Kön
Man
1.det var en flickvän som antydde att det var något hon gillade, vilket jag också gjorde;)

2: Med samma tjej ståendes på alla 4 medans hon runkade av mig med tungan i röven på mig:p vilket uppskattades av oss båda.

3. vet egentligen inte men många kvinnor har jag haft tanken på att slicka iröven samtidigt som jag leker med en dildo på dom.

4. rent ska det vara!!!!!!!

Toppen