Era absoluta Kinks? Förbjudet Taboo fantasi

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
My kinky list:

1 Knullad av flera män
2 Knullad av en homoman i missionären
3 Face-ride av en ruggigt kåt kvinna
4 Tre femdom-kvinnor roar sig med mig
5 En massage spårar ur
6 Suga av en grupp män
7 Avsugen av en celeb beauty
1 Återstår. Hittills bara knullad av två i en trekant
2 Inte riktig. På rygg med benen i luften, ja, men inte på det sättet som jag tar min fru.
3 yes
4 Nej. Jag har inte ens haft två kvinnor i sängen. (Edit, förutom i en bisexuell fyrkant med ett annat par. Men blev inte behandlad av två tjejer då)
5 Yes
6 Yes, fyra män nyligen. Finns nedskrivet som sexminne. Underbar upplevelse!
7 - Blott en dröm

Last edited:

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Besökte min tandhygienist för någon vecka sedan. En ståtlig solbränd kvinna 55-60 år. Askblont axellångt hår samlat i en tofs. Hon stänger alltid dörren till rummet och det brukar ta ca 40 min.

Om hon snabbar sig på hinner jag klä av hennes vita dräkt, lägga henne i tandläkarstolen och släta av henne enligt konstens alla regler..
När hon är nöjd och tillfredsställd ber jag ställa sig på knä i stolen med rumpan vänd mot mig. Mina händer har ett fast grepp om rumpan och takten bestämmer jag.
Att sträcka sig fram och hålla ett bröst i varje hand gör det hela ännu bättre

Har ett par undersökningar bokade under senhösten. Håll tummarna för mig..

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
- Mamma och dotter.
- Slicka en kvinna medan hon rider sin man.
- Ha en åskådare som visar sina trosor när jag runkar.
- Få avsugning av båda i ett par samtidigt.
- Knulla med en mycket äldre dam.
- Testa att suga av trans/crossdresser.
- Runka, tafsa och spruta på en kvinna som låtsas sova.

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Min absoluta kink är att få knulla med en extremt gammal kvinna. Så har jag känt sen jag kom in i puberteten faktiskt. Jag tyckte då att det var ganska pinsamt när man kom hem till kompisar och deras mormor eller farmor var på besök, vissa var ju så vackra att man storknade, man försökte med alla medel dölja tältpinnen som stod rakt ut innanför mina mysbyxor :)
Härom dagen upptäckte jag en dam på Tik-tok som är 92 år gammal. Alltså jag kan knappt hålla mig när jag fantiserar om vad jag skulle vilja göra med denna underbara skönhet. Herregud vad jag blir så galet kåt.
Stor kink Ja!
Joan 92
Joan 92
Joan 92

Last edited:

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Var ihop med en tjej i Stockholm flera år tillbaka. I hennes lägenhet hade hon en motionscykel. Hon gick med på att lägga sig med magen över cykelsadeln alldeles naken. Jag band hennes händer vid handtagen på styret. Śen satte jag mig i soffan naken och runkade för henne. Hon blev kåt och bad mig komma. Jag ställer mig framför så hon når att ta min kuk i munnen. Hon suger snällt en stund. Sen ställer jag mig bakom henne och tittar på hennes röv och smårunkar. Klämmer och smådaskar henne på skinkorna. Tillräckligt upphetsade båda två så tar jag henne bakifrån.
Saknar dig och tänker på våra stunder när jag runkar än idag vännen.

Toppen