Estnisk förförelse i duschrummet

G

Guest

Gäst
Det var en helt vanlig dag hemma i Tallin, jag hade precis tagit mej ett bad och kammat mej i den senaste moderiktiga estländska hockey frillan som är omåttligt populär i dagens estland. Jag hade på mej mina vackraste schack rutiga tweed byxor och cyklopet hängde på svaj kring mina breda och nakna höfter. Jag gav mej ut i den vilda Tallin natten för att söka efter en eller flera män som kunde tillfredställa mina djurisk behov. Självsäkert svankade jag ut min välformade päron stjärt när jag gick förbi det lokala dementa boende, jag kunde se i dom dementa gamla männens ögon att där fortfarande brann en outsläcklig eld av lusta och passion som endast jag kunde släcka. Kvällen var upplagd för succé! Med en result rörelse öppnade jag porten till mitt eget himmel rike, "Tallins Centrala Ålder och Dement Boende" och jag kände hur blodet flyttade sej till nedre regioner. Jag tog en sista koll i spegeln och med mina skelande ögonde kunde ja se att ja var en riktig läckerbit. Jag slet av mej mitt vackert smyckade höftskynke och gick svajanades fram till männens duschrum och där kunde ja höra de gamla hanarnas skrållande och stön. Jag kände nu ett begär som ja inte känt på länge och med ett helvetiskt vrål störtade ja in igenom dörren och sköljde min hockey frilla i det heta vattnet så att den skulle anta frisyren oss en vild män. Jag slet av mej mina resterande kläder och tog mej på mitt håriga bröst och skrek vilt och länge, då blev jag uppmärksammad av tre äldre stilliga män som satt i varsin rullstol och tvålade in varandras mellangärde frenetiskt. Dom fnissade och blev som småflickor igen, dom sa till mej, - Kom till oss unge pojk, här finns saker att ta i sedan skrattade dom samtidigt som dom hoppade kvick som illrar ur sina rullstolar för att sedan fara runt min kropp för att slicka överallt på dess glatta yta. Dom svingade sitt långa gråa hår i takt till den afrikanska bongo musiken som strömmade ur transistor radio i omklädnings rummet. Frestelsen var enorm, jag blev så kåt att ja förde in min tumme i den ene gubbens stjärt för att samtidigt rycka i hans långa hår. Dom andra två var fullt upptagna med att likt två kalvar krypa fram och tillbaka mellan mina ben och under glädje ropp försökte dom nå mina två gyllene klot vilket allt som oftast misslyckades på grund av deras utslitna leder. Han som ja höll på med tog ett stadigt tag kring mina höfter och började frentiskt gnida sitt skrev mott mitt. Han viskade i mitt öra att han var min farfar men det brydde ja mej inte om, inte han heller då han var dömd incest mördare. Han tungkysste mej långe och djupt samtdigt som han med sin hand flätade tofsar av mitt sjärt hår. Jag nådde snart en sån extas att ja trodde ja var i himmeln, men ja skulle ha fel, det bästa hade ännu ej kommit, mitt i allt smekandes avbröt min farfar det hela för att bestiga en av de andra och använda han likt en liten ponny för att rida till bastun och där hämta något mystisk och roligt. Jag fick nöja mej med Toivo som var kvar, vi låg i sked på golvet och smorde in varandra i tvål under höga kvidningar från bägge parter. Efter ett tag kom min farfar ut ridandes likt en ädel riddare ur bastun, såsom lans hade han en gigantsik penis attrap i svarat päron trä och som sköld en jättelik bild av Horace Engdahl med en bok i rumpan. Jag gav ifrån mej ett stön jag aldrig lyckats fått fram, varken förr eller senare, stönet var såsom om en jättelik hjord av brunstiga manliga gnuer som fått varsin bambu stav uppkörd i anuset. Min farfar började att med den två meter långa penis attrappen slå mej över skinkor och rygg samtidigt som ja utan hejd stimulerade Toivos klitoris. Det var då jag såg bilden av Horace och det var då ja nåde mitt absoluta klimax, jag beordrade alla tre män att lägga sej på mej och gnida sina kroppar mot min och det gjorde så som jag sagt. Lyckan var totall, jag grät av njutnig och stönade av lycka. Då beordade min farfar dom andra att lägga i en högre växel i gnuggadet och då kunde ja inte hålla mej. Jag fick tag i en schampo flaska som ja körde upp i min egen stjärt och då kom jag, alla tre männen visste vad som skulle ske och satt då på knä i en rad med tiggande ögon, jag riktade min lem mot dem och sprutade ut min säd med ett tryck som även skulle fått den tappraste geten att duka under. Jag sprutade kopiösa mängder säd på alla tre gamlingar och de utstötte lustfyllda små rop samtdigt som dom kliade varandras bollar. Jag pustade ut och tog på mej mina kläder, för att sedan greppa tag om den gigantiska päron träs attrap. Jag svingade den med ett enorm kraft mot deras gamla kut ryggar så dom med ett inbjudande knack gick i spillror. Sedan skratta jag åt dom där dom låg och kved sej i smärtor, tänk att dom hade det så skönt för ett tag sen för att nu ligga inför en plågsam död tänkte jag för mej själv. Den afrikanska bongo musiken ljöd fortfarande ur radion när jag begav mej hem.....

Eesti boy is here to dance
 

Dra_Q_La

Medlem
Kön
Man
Jag hade ingen aning om att Horace Engdahl var så populär i Estland.

(Skrattade så jag fick ont åt denna historia!)
 
Toppen