Ett ögonblick, men tillräckligt

Runken Gbg

Medlem
Kön
Man
I går hade vi ett gruppmöte, som vanligt över Teams numera. Alla var uppkopplade med kamera. Vid ett tillfälle en bit in i mötet ser jag att en kvinnlig kollega böjer sig åt sidan, troligen för att titta på mobilen, huvudet försvinner nästan helt ur bild, hon står upp vid ett upphöjt skrivbord. Då, men endast för ett ögonblick som det varade ser jag att hon enbart har ett par svarta string nertill, det speglade sig i ett vitrinskåp eller liknande bakom henne. När hon kom tillbaka i bild kunde man inte se det mer. Kontaktade en förtrogen kollega vid sidan på en chat. Hans svar på mitt "såg du?" var bara, "ja och jag hann inte ta en skärmdump, fan". Tänk vad så lite kan förändra ens syn på en kollega. Jag kommer aldrig att missa några gruppmöten framöver.
 

Runken Gbg

Medlem
Kön
Man
Verkligen, egentligen så oskyldigt, men nu kan man inte tänka på annat, träffar henne på kontoret på måndag...
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Fick du en ny bild av henne efter att ha sett det, eller har hon varit attraktiv i dina ögon sen tidigare?
 

Runken Gbg

Medlem
Kön
Man
Hon är trevlig, helt ok kropp m.m. men absolut inte den jag skulle gissa skulle stå i enbart ett par stringtrosor på ett teamsmöte. Hon är nu mycket porrigare i mina ögon. Sen har jag noterat två ringar på hennes vänster ringfinger redan tidigare...
 

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Extra kul på framtida möten, se på henne och fundera på om hon bara har stringtrosor under, se om hennes händer går under bordet. Kanske har hon en liten leksak inne... ;)
 

Teenlover

Ny medlem
I går hade vi ett gruppmöte, som vanligt över Teams numera. Alla var uppkopplade med kamera. Vid ett tillfälle en bit in i mötet ser jag att en kvinnlig kollega böjer sig åt sidan, troligen för att titta på mobilen, huvudet försvinner nästan helt ur bild, hon står upp vid ett upphöjt skrivbord. Då, men endast för ett ögonblick som det varade ser jag att hon enbart har ett par svarta string nertill, det speglade sig i ett vitrinskåp eller liknande bakom henne. När hon kom tillbaka i bild kunde man inte se det mer. Kontaktade en förtrogen kollega vid sidan på en chat. Hans svar på mitt "såg du?" var bara, "ja och jag hann inte ta en skärmdump, fan". Tänk vad så lite kan förändra ens syn på en kollega. Jag kommer aldrig att missa några gruppmöten framöver.
Låter som en helt magisk upplevelse!
Synd att ni inte hann ta en skärmdump, hade varit ett minne för livet…
 
Toppen