FÖRBERED EN SKÖÖÖÖN KVÄLL

webcambus

Medlem
Kön
Man
[red]Hur gör just Du för att förbereda Dig för en riktigt skön och mysig kväll ihop med Din partner[/size=3][/red]

Om partnern för kvällen inte är mig egen kuk...... dvs. en skön runkkväll...
Som ex.vis imorgon då jag ska till min särbo (gammalt ex) och ha det lite mysigt......
Ett bra sätt för mig att komma förberedd är att dagen innan kåta upp mig (gärna här på onanera.se) och smårunka men absolut INTE SPRUTA.... då är jag väl förberedd för att ge henne det hon vill ha, uthållig och jag älskar att ge henne många orgasmer.
Är vi hemma hos mig, vill jag gärna ha fixat lite gott att äta och dricka innan vi börjar spela på våra strängar... av känslor.....

[red]Men som sagt hur gör DU........???[/size=3][/red]

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag köper en skön massageolja och packar en korg med små delikatesser och tänder massor med levande ljus, så här i höstmörkret...

Börjar med en skön massage...
– sedan tar vi en gemensam dusch...

- de levande ljusen skall ge en stämning á la Fantomen På Operan,

- korgen med delikatesser (ät och drick-bara) hamnar i sängen där vi har picknick...:p

G

Guest

Gäst
Hehe, hmm. Är nog samma procedur oavsett om man ska träffa kk:n eller om det är utgång. En ordentligt stund
i duschen. Slätrakning mellan benen, ska va totalt jävla babylent. Koll att det finns kondomer kvar i mixpacket.
Har fått springa ut och panikhandla kondomer många lördageftermiddagar.
Som sagt, man kanske inte ska runka precis innan iaf. Kåta upp mej här behövs inte. Blir kåt så det räcker
när tjejen möter upp i typ fin urringning, kort kjol whatever. :oops:

Janne K

Medlem
Kön
Man
Jag köper en skön massageolja och packar en korg med små delikatesser och tänder massor med levande ljus, så här i höstmörkret...

- korgen med delikatesser (ät och drick-bara) hamnar i sängen där vi har picknick...:p

Låter mysigt!
Ska vi boka in fredag nästa vecka efter jobbet? ;)

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna

Låter mysigt!
Ska vi boka in fredag nästa vecka efter jobbet? ;)

Om du står för pick - står jag för nick. Eller om din pick står säger jag nick;):cool::love:

webcambus

Medlem
Kön
Man
Jasså Snäckan är det en sådan dag Du känner Du måste rimma.....
Då kanske jag på Dig limmar....

Man kan ha mycket roligt i soffan eller sängen med föda....
jordgubbe, grädde, vin, druva i naveln..... låt fantasin flöda.
Jag kan smörja in mitt ollon med glass...
Då säger väl Du att Du vill ha större lass....

Fan... mina rim är ju helt kass....

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
...inga rim kan vara kassa
Jag tycker att de är vassa

Du får gärna göda
mig med din föda.

Jag älskar ju att leka
Och vill gärna smeka
Dig i livet veka
Säg- du kan väl inte neka;):love::love:

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Håller med Wamboy..
Lång dusch, rakning och peeling. Fotvård och insmörjning från topp till tå.
Vill känna mig totalt ren och slät....älskar den känslan och det förhöjer kåtheten.
Alt, dusch ihop med min partner :p
Parfym är inte nödvändigt. När min man smakar på min hud vill jag inte att det ska smaka starkt.
Rena, sexiga underkläder.
Lite kallt vin..

Är inte särsklilt kräsen egentligen.. lite ensamtid utan barn kan vara nog så romantiskt det. En fika utan barnen och en blick över bordet som säger "ska vi knulla" är jävligt upphetsande också .........:D

Toppen