För mycket runkande?

Edan

Aktiv medlem
Kön
Man
En tumregel för psykisk ohälsa och missbruk är att om man ställer sig själv frågan om ens beteende är hälsosamt så är det förmodligen inte det.

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja eller så tyder det på psykisk ohälsa om man inte ifrågasätter vad man gör i sitt liv
Intressant, lyssnade på en podd (Ligga med P3) där det var med en snubbe som åt antidepressiva men som innan medicinering faktiskt använde onani som en lindring. Frigörs väl dopamin och serotonin bland annat om jag inte är helt ute och cyklar. :)

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Själv är jag periodare eller vad man ska säga, kan gå flera veckor mellan runken men sen kan det bli ganska intensivt emellanåt, dock så står inte onanin i vägen för andra åtaganden men under den intensiva perioden blir det gärna edging i nån dag innan man sprutar. :)

ManyaNovio

Välbekant medlem
Intressant, lyssnade på en podd (Ligga med P3) där det var med en snubbe som åt antidepressiva men som innan medicinering faktiskt använde onani som en lindring. Frigörs väl dopamin och serotonin bland annat om jag inte är helt ute och cyklar. :)

Det är sant. Är man frustrerad på ångestfylld så är onanerar perfekt. Här hemma använder jag/vi det för att släppa på ångest. Är jag i en nere period är det perfekt att på morgonen när helgen börjar onanera. Oftast innan vi går upp så ser vi till att det blir en orgasm. Spänningar släpper. Helgen blir lugnare. Sen fyller man på med en omgång till på eftermiddagen efter lunch och så vidare. Under överinseende eller uppmaning från frun.
Kör på när ni mår skit. Tycker inte man kan onanerar för mycket. Tycker man det så schemalägg dem. Gör något tråkigt innan man tillåter sig onanerar. Damsug, ränsa ogräs eller annat innan.
Manya

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har svårt at tänka mig att man kan få för mycket av det goda, men visst har det hänt att man efter en 5-6 timmar blir lite öm. men ju mer man runkar ju längre kan man runka innan man blir öm.:D
Väljer alla dagar i vecken ett runkpass på ett antal timmar före ett snabbkull på 10 minuter......
Sen blir ju orgasm och spruta bara bättre och bättre ju längre man kör.

Toppen