Fördröja utlösningen

Juice

Ny medlem
Kön
Man
Hejsan allihopa!

Det spelar ingen roll vart jag ställer frågan eller vem jag frågar, om det finns något sätt att fördröja utlösningen/bli uthålligare. Jag får ändå alltid samma svar: sex är mera än bara penetration, man kan använda tunga, fingrar osv.
Och det är såklart sant MEN nu är det på det viset att min tjej trivs allra bäst med att bli penentrerad.

Så min fråga är: Hur kan bli man uthålligare och/eller fördröja utlösningen?
Och jag har sökt på forumet och hittat en del intressant men är ute efter mera svar, kom igen nu, alla tips mottages!!

/Juice

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hejsan allihopa!

Det spelar ingen roll vart jag ställer frågan eller vem jag frågar, om det finns något sätt att fördröja utlösningen/bli uthålligare. Jag får ändå alltid samma svar: sex är mera än bara penetration, man kan använda tunga, fingrar osv.
Och det är såklart sant MEN nu är det på det viset att min tjej trivs allra bäst med att bli penentrerad.

Så min fråga är: Hur kan bli man uthålligare och/eller fördröja utlösningen?
Och jag har sökt på forumet och hittat en del intressant men är ute efter mera svar, kom igen nu, alla tips mottages!!

/Juice

Nu är ju inte jag kille - men några av de mer erfarana killar jag har haft sex med, har alltid haft bättre uthållighet om jag sugit de till orgasm först. Då måste jag så klart veta att de kommer snabbt, annars är det ju svårt att "samarbeta".

Sex med två eller flera, handlar mest om kommunikation. Din tjej vill bombsäkert att du också skall trivas när ni har sex...

Juice

Ny medlem
Kön
Man
[/quote]
Nu är ju inte jag kille - men några av de mer erfarana killar jag har haft sex med, har alltid haft bättre uthållighet om jag sugit de till orgasm först. Då måste jag så klart veta att de kommer snabbt, annars är det ju svårt att "samarbeta".

Sex med två eller flera, handlar mest om kommunikation. Din tjej vill bombsäkert att du också skall trivas när ni har sex...[/quote]

Du har en poäng där men jag vill bara att hon ska få njuuuta :).
Nåja, det löser väl sig antar jag...

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
hej. antar att du fortfarande är ganska ung ?. Dels kommer uthålligheten med övning & erfarenhet, så är det ju med allt man vill bli bra på här i livet. men min kk hävdar att det sitter i huvet (inte kukhuvet) själva orgasmen, så börjar det spruta är det bara att inte låssas om det & fortsätta... Magnus uggla har visst haft samma bekymmer.. (4 sekunder..);) Å prata mkt med din flicka, öppenhet är viktigt för bra sex. /Rebecca

Ashenshugar

Ny medlem
Kön
Man
Ett sätt är att när du får orgasm, precis innan så håller du emot, då får man som den del av det ( men inte så mycket njutning ) men man kan fortsätta längre.. ett bra sätt att öva på detta är att onanera:D

dinky

Aktiv medlem
Kön
Man
Köp en fördröjningsspray Stud 100 el nå`t ...spraya ollonet c:a 15-20 min
innan Du ska penetrera ... då kan du garanterarat hålla på längre.
Köp i vilken sexbutik som helst ...el Hobbex ...faktiskt!

Toppen