Försatsen

Brother Wolf

Ny medlem
Kön
Man
Var ute på en trevlig porrig hemsida då det började rinna (försats) ur staken min. Jag vet att detta händer regelbundet, men min fråga är vad ni killar brukar göra med detta trevliga sekret?

Själv händer det att jag doppar fingret i det och slickar på det, salt, sött och upphetsande!:oops:

PS: Antagligen finns denna tråd redan, men jag är lat!:D

cumlove

Medlem
Kön
Man
Jag brukar smörja ollonet, och när det rinner till mer smörjer jag hela kuken hal och blank, sen runkar jag sakta och ser på när det rinner ut mer, då smakar jag alltid på det det gör mig mycket upp hetsad. runka kuken när den är hal är sååå jävla skönt.
Men så är jag ju Cumlove, jag gillar min sperma:p

Little_one

Medlem
Kön
Man
Jag brukar smörja ollonet med deet eller smaka på det...det är ganska bra att användsa som glidmedel.

Isdx

Medlem
Kön
Man
Brukar alltid rinna en massa försats från min snorre då den är hård [^] brukar ofta smaka på det och använda det som glidmedel (ifall jag inte har bättre glidmedel att tillgå). Nackdelen är att det torkar ut rätt så fort.

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Brukar också få försats, ibland mer, ibland mindre. Smörjer in det på ollonet. Har även smakat på det. Frågan är vad tjejerna tycker om försats när de ger en avsugning?

zephrenia

Medlem
Kön
Kvinna
jag älskar försatsen! brukar "leka" med den, smörja in, smaka och smeka.
Blir grymt kåt av saften [^]

har varit med en kille ett tag som hade väldigt mycket försats..blev blöt igenom både kalsonger och byxor :p
har inget minne av att jag nångång sa nej till hans kuk :)

oscarboy

Medlem
Kön
Man
brukar få ganska mycke som rinner ner för skaftet om ja snabbrunkar samtidigt börjar det löddra å skumma kring ollon kanten :p:p:p:D:D

Toppen