Första erektionen.

zonar

Medlem
Kön
Man
Kommer ni ihåg när ni fick er första erektion? Jag var nog 4 år tror jag.. Det var rätt roligt, det var först när jag var 11 år som jag forstod vad ett stånd var och att alla pojkar kunde få det... inte bara jag.

Peter Pan

Medlem
Kön
Man
De första erektionerna som jag kommer ihåg var nog i 4-årsåldern. Oerhört fascinerande när den plötsligt reste sig och blev hård. Jag visste ju inte vad det kallades för så jag sa att "snoppen blev stor som en telefonstolpe"

Väldigt gulligt egentligen med tanke på hur liten den var :)

kim_se

Medlem
Kön
Man
De roliga är att man redan som spädbarn får stånd faktiskt.. kroppen tränar snoppen så att man kan hålla tillbaka när man e kissenödig och för andra skäl som att styrka alla muskler i och omkring snoppen för en dåligt tränad snopp kan ge impotens senare i livet.. läst på en familjesida (familjeliv tror jag de var) om föräldrar som blev helchockade för att deras barn fick stånd.. de undra så varför de fick de.. :) gulligt liksom.. :)

zonar

Medlem
Kön
Man
Det att spädbarn får stånd är nog sant... När mitt syskonbarn var liten bebis (han är fortfarande bebis) så tyckte han så klart om att pilla på snoppen. Och ibland drog han i den så att den ställde sig upp... Såg rätt roligt ut och gulligt samtidigt. Men den lilla pillevippen ställde sig bara upp, det blev liksom ingen grov bratwurst som plötsligt väcktes livet... det hade ju varit lite skumt!

Toppen