Det var efter ett förhållande som tog slut.
Tjejen jag var ihop med hade en vän som var bisexuell och jag hade fantiserat om att knulla med han ett antal gånger.
Så en natt när jag var sugen på att göra det irl sms:ade jag han och frågade om han ville ses för en skön stund och inte helt oväntat hade han haft liknande fantasier.
Så hopp in i bilen och åka över med en pirrande känsla att äntligen få leka med en skön snubbe och hans kuk
Väl framme så duschade vi ihop och för första gången stod jag naken med en annan kille i samma dusch.
Fy fan vad det kändes bra att stå bakom han med min hårda kuk tryckt mot hans stjärtskåra...
Kysste och nafsade hans hals och ömsom smekte hans bröstvårtor och kukskaft.
Så djävla uppkåtande och skönt att få släppa sina hämningar och tabun.
Efter den relativt snabba duschen gick vi till sängen och jag frågade om han ville suga min kuk och det ville han gärna.
Ååh jisses hur skönt han sög, nog det skönaste suget jag nånsin fått och det märktes hur mycket han tyckte om det.
Än idag minns jag hur skönt han sög min kuk
Sen var det min tur att suga hans fina kuk och det var ren magi, hård men ändå mjuk och len. Ollonet hade en skum textur minns jag att jag tyckte.
Men all in all gillade jag att suga kuk.
Kände mig skönt slynig
Ingen av oss sprutade dock...
Tyvärr var hans kuk lite i kortaste laget och han trängde aldrig så djupt som jag ville. Vill va den som blir påsatt.
Så vi bytte, jag knullade han både bakifrån och lät han rida och det var skönt det med
Det var ett tag sen och sen dess har jag bara fantiserat.
Det är nog dags att försöka hitta en trevlig kk som man kan både ha skön pang på sex med och mer erotisk sex.
Jag vill som sagt vara bottom men rätt kille/man kan jag va vers.