Första gången vid sex..

VillHa6

Ny medlem
Kön
Man
Asså ja e 16 år o ja ska snart ha sex.. och jag har blivit avrunkad o pullat med en tjej. O när ja gör de så kommer ja skitfort! Kommer jag göra det när vi har sex också? Kan man inte göra något för att inte komma så fort? Tack på förhand

Onanera mera så blir vi inte flera!

el gardo

Medlem
Kön
Man
nej men va fan inget fördröjningsmedel. Tänk inte på det och kom när du vill. Du får säkert stånd snart igen och då är din gräns mycket vidare tror jag. Och vid sdan av det, träna "stop and go". Läs m det på Jackinworld.com

sep

Medlem
Kön
Man
Ha sex 100 gånger först, oroa dig sen...
Lära känna dig själv gör du bäst utan andra förmaningar, utan salvor o annat trams!

...
don't bust that nut just yet

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Gör som många andra på detta forum, om du vet att du skall träffa din tjej och det kan leda till sex. Runka en stund innan så tar det längre tid när ni har sex.

Lycka till.

Kön
Man
Det viktigaste är att inte oroa sig, sex ska inte vara sådant som man oroar sig för, det ska vara något härligt! Det gör inte så mycket om det blir fel de första gångerna. Berätta för tjejen om din oro, så att hon förstår. Ta det lungnt och försiktigt och glöm inte att andas, djupt och rytmiskt. Du kan också onanera någon timme innan, så släpper en del spänningar och det kan göra dig mer uthållig. Annars är det bara att träna, träna och träna. Slappna av och lär känna hur din kropp fungerar. Tålamod behövs och ge inte upp.

Toppen