Första gången

Kaffekopp

Ny medlem
Kön
Man
Eftersom detta är mitt första inlägg kan det väl passa att prata om mitt första runk :)
Eller ja, jag kommer faktiskt inte ihåg första gången.
Det började med att vi hade en dusch med någon mystisk koppling som gjorde att man kunde leda ut allt vatten i ett litet munstycke i botten på blandaren, tänk trädgårdskran. Att hålla ballen i den strålen var otroligt skönt, och jag kom även ganska tidigt, dock utan att det kom någon sperma. Allt det här skedde väl någon gång i åtta-tioårsåldern. I början hade jag ingen aning om att det hade med sex att göra, och jag hade aldrig hört talas om onani [|)]

Började sedan köra med handen någon gång fyran-femman, använde till en början ett nummer av "Computer för alla" med ett reportage om modellsidor på internet, inget helnaket men en massa underkläder :). Tror att det var augustinumret -98. Även H&Mkatalogen blev en favorit, tillsammans med de små reklamhäftena man får i brevlådan stup i kvarten, med ett par tre reklamer för underkläder. Sedemera upptäcktes också skolkatalogen och de urringningsklädda tjejerna i åttan och nian. (Jag gick i femman vid tillfället)

Sen kom ju internet och då var man körd... :)

Hur började ni andra?

Är nu 17 by the way.

Jesse_Mr.Big

Ny medlem
Kön
Man
Det var på ett läger i fyran, det var jag, min bästa kopis som vi nu kan kalla Johan, en vår klasskompis från vår klass och en annan grabb i samma ålder som vi tre.
Vi var i killarnas sovrum. Jag och Johan sov uppe i två övresängar som var plaserade brevid varandra, fast i varandra. Jag sov i den sängen som var vid väggen liksom och johan då där i säängen brevid, vår klasskamrat sov i sängen under johans. Den tredje sov i övre sängen som var en bit ifrån johans.
Johan kom på att runka och tog fram sin kuk som inte hade nån längd ännu alls eftersom han inte var i puberteten ännu då och började dra i den. Vår klasskamrat gjorde samma sak i sängen under då (han var inte i puberteten han heller). Den tredje killen gjorde ingenting. Jag fick ju värsta ståndet i sovsäcken där jag låg. Jag kommer ihåg att jag låg lite på sidan och typ gnuggade på min kuk lite. Jag hade aldrig runkat och visste inte vad det var egentligen, jag började sen dra lite mer i kuken och sen sa Johan att visa när du runkar. Vår klasskompis instämde och kom uppklättrande till Johans säng. Jag var osäker först men sen väde jag mig och öppnade sovsäcken och drog ner mina kallingar och fan vad ögonen ploppade ut ur deras huvuden när de såg min 11 cm långa kuk stå. sen runkade jag några drag då och fortsatte, medan vi försökte få den tredje att runka med, men han vågade inte, det såg vi och sen retade vi honom att han inte vågar för att har så superliten kuk (ni vet sånt man höll på me som liten att reta för olika saker).
Det var första gången jag runkade, så att jag vet att jaggjorde det, nog hade jag säkert runkat typ i sömnen eller så... :D

Som jag skrev på nån tråd så efter det började jag runka med min bästis varje dag efter skolan speciellt då vi var hos mig. In på rummet, dörren i lås, av med kläderna och den ståndande kuken i handen. Detta höll vi på med i 2½ år tills vi gled ifrån varandra. Han stirrade alltid på min stora kuk eftersom den var 17 cm i femman och växte till 18-19 cm till slutet av femman för den delen nog.

Toppen