Originally posted by TheDonut
strat stop..om det ska funka måste man våga gå ritkigt nära orgasm...annars kan man abra köra i 2 sek till innan man måste stanna igen...för mig iaf...om man går till 99 procent av det som krävs..alltså nästan komma kan man ha full kontroll efter det...första gångerna är det lätt att man råkar komma ändå..men träning!
Originally posted by Toppentjej
Har ni killar några tips till en kille som går för snabbt på grund av att det helt enkelt är för skönt? Jag är nämligen enligt de killar jag har haft sex med väldigt tajt, något som är väldigt uppskattat men som ger min nuvarande kille vissa problem. Han klarar nämligen inte att ha sex länge alls innan han går. Han har aldrig haft det problemet med tidigare tjejer påstår han och skyller det på att jag är för tajt och skön.
Jag tycker självklart att detta är väldigt tråkigt eftersom jag gillar att ha sex mycket och länge och det känns som han alltid lyckas med att gå precis när det är som skönast. Mycket irriterande
Så har ni några tips?
Originally posted by Maree
Kan ju säga att min kille har motsatt problem. Eller problem och problem, men ibland tycks han kunna hålla på i evigheter. Det uppskattas oftast, men ibland så hinner jag bli öm i både det ena och det andra.