Fantasi om bastun på gymmet

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har gått och varit lite små kåt hela dagen men inte haft tillfällighet att runka. På jobbet har jag inte kunnat dra mig undan för att dra en snabb runk på toaletten och efter jobbet träffade jag mina vänner som jag nu precis har sagt hej då till. Klockan är 8 på kvällen och jag står och velar mellan om jag ska gå till gymmet eller bara vara hemma och ta det lugnt och runka till lite porr. Jag sätter mig i soffan och börja skrolla på telefonen och kommer in på olika porrsajter. Jag fastnar för en särskild video, där en kille med rejäl kuk står och runkar i duschen i ett omklädningsrum. Han går sen in till den intilliggande bastun och sätter sig längst upp med bena brett isär och runkar sin stora kuk. Kuken är rejält grov och ådrig och när han runkar kuken och förhuden åker bakåt blottar han ett stort glänsande ollon. Ju mer han runkar desto mer spänner sig hans biceps och muskler. Svetten rinner nerför hans muskulösa kropp och hans kuk ser bara ännu mer aptitlig ut. Han skyler sig snabbt med en handduk när det kommer in en annan kille i bastun som sätter sig nedanför honom.

Genom handduken kan man se konturerna av hans stora kuk som trycker och spänner mot tyget. Man kan se hur kuken bultar upp och ner, längtar efter att få komma ut igen. Tillslut tar kåtheten över och han börjar smeka sin kuk utanpå handduken, den andra killen svarar genom att sakta ta bort sin handduk och smeka sin kuk och vända sig om sittandes. Killen med den stora kuken sliter nu av sig handduken och hans stora kuk vajar i luften framför den andras ansikte. Utan att tveka styr han in den i munnen och börjar att munknulla honom. Han kämpar för fullt för att få in hela kuken, gapar så stort han kan och håller sina händer på dom muskulösa låren. Tillslut börjar killen med jättekuken att stöna högt, drar ut kuken ur munnen på honom och sprutat ner hela hans ansikte. Stråle efter stråle med varm kladdig sperma träffar hans ansikte. Med sina fingrar skopar han upp sperman och slickar upp allt.

Jag sitter nu i soffan med en stenhård kuk som trycker mot mina byxor. Jag klär av mig naken, tar tag om min kuk och börjar dra sakta upp och ner. Jag ökar tempot mer och mer och stönar högt av hur skönt det är. Jag ökar tempot i omgångar och runkar ibland sakta sakta för att sen runka långa snabba drag tills jag nästan sprutar. Jag älskar att edga mig själv på det här sättet, försöka skjuta upp orgasmen så länge som möjligt. Jag ligger och fantiserar om hur det var jag som istället kom in i bastun och fick smaka på den där enorma kuken. Ju mer jag tänker på det desto mer sugen blir jag att dra till gymmet på chans för att kanske få uppleva det. Och om jag inte får va med om det så kanske iallafall få en glimt av en stor kuk i duschen som jag sen kan fantisera och runka till i bastun när jag är själv kvar. Jag slänger på mig en träningströja och tar på mig ett par lite oversized shorts utan några kalsonger under. Jag kollar mig i spegeln och ser att man kan se konturerna av min kuk som fortfarande är hård.

Jag kommer in på gymmet och ser att jag inte är ensam, det är 3 killar till där och 1 tjej som springer på löpbandet. Jag har sett henne många gånger förut här och fantiserat en hel del om henne. Det är synd att det inte finns en gemensam bastu tänker jag, hade gärna hamnat i en situation där vi var nakna för oss själva. Hon har en fantastisk välsvarvad kropp men det är framförallt hennes röv som tilltalar mig. Jag hade gärna smiskat den hårt när hon ligger över mitt knä och sen se hennes röda smiskade stjärt där hon står på alla fyra framför mig och jag pumpar henne hårt bakifrån…men nog om henne jag kollar vilka killarna är som är på gymmet. Två av dom verkar vara där tillsammans och jag känner direkt att där kommer det nog inte bli någonting. Den tredje killen är ensam, men det känns kört även där. Jag har sett han här innan, han brukar ofta gå runt och prata med alla tjejer här på gymmet. Han är lång och är väldigt muskulös. Han kör marklyft just idag och när han lyfter upp stången ser jag hur hans stora muskler jobbar. När han kommer till övningens fulla rörelse ser jag hur stången trycker mot hans kuk, den avslöjar en stor kraftig bula genom tyget. Jag kan inte låta bli att bli lite kåt igen och känner hur det rycker till i min kuk.

Jag kör färdigt mitt pass och går sen in i omklädningsrummet. Jag tänker att min fantasi just kommer stanna vid fantasi men att jag iallafall kanske kan runka lite i bastun för mig själv. Alltid spännande att göra det på lite förbjudna platser. Jag klär av mig och går till duscharna, tänker på porrfilmen jag såg innan och hur stången tryckte upp kuken på killen här ute som körde marklyft. Jag blir direkt kåt och börjar att runka min kuk sakta. Det är underbart skönt att känna duschens varma strålar träffa min kropp samtidigt som min kuk börjar växa mer i min hand. Jag får snabbt avbryta vad jag håller på med för jag hör att någon kommer in i omklädningsrummet. Jag vänder mig om så att jag står med rumpan ut mot rummet för att inte avslöja min kuk som växer mer och mer. När jag vänder mig om för att se vem det va ser jag att det va han som körde marklyft innan. Han nickar till mig men vi säger inte så mycket mer sen. Jag tjuvkikar när han klär av sig. När han tar av sig sin tröja blottar sig hans muskulösa kropp. Han har rejält tränade armar, magrutor och stora svulstiga bröstmuskler. Han tar tillslut av sig kalsongerna och står nu naken där borta. Hans lårmuskler spänner ut rejält och min blick vandrar uppåt mellan hans ben. Där hänger en rejält stor och grov kuk, den är till och med enorm när han är slak.

Jag kommer på mig själv med att ha stirrat lite för länge på hans kuk och kollar snabbt bort. Han kommer gåendes mot duscharna och ställer sig någon dusch bort. Jag kollar hur vattnet träffar hans kropp och rinner ner längs för hans muskler och förbi hans kuk. Nu börjar jag bli sprängkåt och har svårt för att hålla tillbaka min kuk som bara vill visa hur kåt jag är. Jag kan inte slita blicken från hans kuk och särskilt inte när han tvålar in den och drar lite försiktigt i den. Jag har återigen fastnat lite för länge med min blick och jag kollar upp och ser nu att han har märkt mig och han ler bara mot mig och fortsätter duscha. Jag tänker på hur jag ska kunna gå till min handduk och in i bastun utan att avslöja att min kuk nu är stenhård. Jag försöker dölja min kuk så mycket jag kan men lyckas nog inte särskilt bra. Jag öppnar bastudörren, går in och stänger om mig.

Det är väldigt varmt i bastun så jag sätter mig på den nedersta slafen. Min kuk bultar ordentligt innanför handduken och jag låter handduken glida åt sidan och kuken vaja fritt. Jag sätter mig lite mer bredbent och med den ena handen smeker jag mina kulor och med den andra tar jag ett stadigt tag om min kuk och börjar att runka. Bastuns värme blandat med synen av jättekuken därute ökar min kåthet något otroligt och jag kan inte låta bli att stöna ut min njutning lite. Jag hör nu att duschen har slutat låta så jag slutar att runka och låter min kåthet lugna ner sig lite. Min kuk står nu på halvsvaj när jag sitter där men tänker att det inte gör så mycket. Tillslut öppnas bastudörren och in kommer han, han sätter sig ovanför mig, brett isär med benen och lutar sig tillbaka och tar undan sin handduk. Hans stora kuk är nu bakom mig är allt jag kan tänka och min kuk börjar nu att växa igen.
 

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Nu försöker jag inte ens dölja det utan låter han se det. Sakta börjar jag att runka min kuk och den är nu stenhård i min hand. Jag drar bak förhuden så mitt ollon blottar sig och runkar nu med långa sakta drag. Jag hör nu hur han rättar till sig ovanför mig och hur han med börjar stöna lite. Innan jag ens hinner vända mig om känner jag en dask på min axel. När jag kollar åt höger ser jag hans stora kuk stå rakt ut i höjd med mitt ansikte. Hans kuk är enorm. Jag vänder mig om och tar direkt hans kuk i min hand. Jag börjar att leka med skaftet och för fingrarna upp och ner längst med det. Med min andra hand börjar jag att försiktigt smeka hans kulor. Jag håller dom i min hand och klämmer försiktigt på dom. Med min andra drar jag nu hans förhud sakta bakåt så hela hans ollon blottar sig för mig. Jag börjar nu sakta runka hans kuk med långsamma drag framför mitt ansikte. Jag förundras över hur stor kuk han har och undrar hur jag ska lyckas få in hela i min mun. Jag fortsätter att runka hans kuk sakta men börjar nu att försiktigt slicka hans kulor. Jag gör cirkulerande rörelser med min tunga och skiftar mellan vänster och höger kula. Jag suger försiktigt in dom i munnen och släpper igen. Han stönar högt av min behandling och ber mig att fortsätta. Jag ökar nu tempot med min hand och runkar han snabbare.

Han särar nu mer på benen och trycker ner mitt huvud mot hans röv. Jag förstår direkt vad han vill och börjar att slicka med min tunga ner för pungen mot hans mellangård. Han tar tag om mitt hår och trycker ner mitt huvud mer. Jag har nu tungan vid hans rövhål och jag börjar att slicka runt det. Ibland låter jag tungan vandra precis över det och pressar min tunga mot det. Han stönar ännu högre av min behandling. Jag låter min tunga gå från hans hål, mellangård och pung sen tillbaka igen. Han tar nu ett hårdare grepp runt mitt hår och drar upp mitt huvud. Med sin ena hand håller han nu ett hårt grepp runt sin kuk. Mina läppar är precis framför hans ollon. Gapa stort för mig säger han. Jag lyder och gapar så mycket jag kan. Min mun är full av saliv och redo för hans kuk. Han trycker snabbt in den och jag får kämpa för att få plats med den. Han pressar in mer och mer av hans kuk i min hals och jag får svårt att andas. Han drar ut den och låter mig hämta andan och fortsätter igen. Jag älskar att känna hans kraft när han pressar ner kuken i min hals. När jag börjat vänja mig ökar han tempot och knullar nu min mun. Jag försöker använda så mycket saliv jag kan för att hans kuk ska glida in bra.

Jag runkar nu samtidigt min hårda kuk allt snabbare. Jag ökar tempot allt mer och känner att jag behöver spruta. Jag börjar att skaka och stråle efter stråle lämnar min kuk. Jag fortsätter att runka och min hand blir helt kladdig av all sperma som rinner längst mitt skaft. Jag märker nu att även han är nära på att spruta. Han har nu börjat köra hårdare djupare stötar och börjar stöna allt mer. Han gör en sista hård stöt som är djupt nere i min hals. Han drar sen ut kuken, runkar över mitt ansikte och ber mig att gapa. Jag gör som han säger och stråle efter varm stråle med sperma träffar nu mitt ansikte. En träffar pannan, en min kind, en över näsan och flera min tunga som är utsträckt. När han sprutar klart daskar han med kuken över mitt ansikte och trycker in den en sista gång i min mun och ber mig att rengöra den från all kladdig sperma. Jag slickar i mig det så gott jag kan. Han går sen ut från bastun och kvar sitter jag med hans sperma som rinner ner över hela mitt ansikte….
 
Toppen