Fd kollega tar kontakt

bejohn

Ny medlem
Kön
Man
Under många år arbetade jag tillsammans med en kvinna, ja hon var ung kvinna när vi först började arbeta tillsammans men när jag 22 år senare pensionerades var hon en härligt mogen kvinna. Sussie var väl den enda person jag saknade från arbetet och vi hade sporadiska kontakter under flera år och blev mer och mer förtroliga. Jag erkände till exempel att jag i början haft en crush på henne och som Magnus U säger, hon var mitt runkobjekt i flera år. Hon tog det bra, mycket bra, och som hon sa så kändes det lite sexigt att tänka på att jag hade runkat medan jag hade henne i tankarna. Sussie kunde dock inte komma med en liknande komplimang men hon erkände bredvilligt att hon saknat mig när jag slutat för jag var den enda av de få manliga anställda som givit henne komplimanger, velat äta lunch med henne och varit uppmärksam på henne som person. Så hon saknade “kon när båset var tomt”, eller ska vi säga “tjuren”” la hon till och blinkade förföriskt med ena ögat!

Under något år utvecklades vår vänskap ytterligare och vi pratades vid på luncher, telefonsamtal eller chattade lite. För sisådär två år sedan var jag ensam hemma och låg och surfade lite i soffan och givetvis gled jag in på en “favoritsida” och började så smått dra i min lem som genast svarade på stimuleringen. Jag bläddrade lite bland filmsnuttarna på “Xhamster” och gottade mig och tog då och då en klunk vin. DÅ! Plötsligt hitta de jag en snutt med en kvinna som var såååå lik Sussie så jag trode det var hon men ganska snart så såg jag att det var en spitting image, och lät min hand smeka kuken medan jag iaktog blondinen på filmen.

Telefonen surrade till och jag tänkte först inte svar men så såg jag att det var Sussie och drog ner ljudet på datorn och svarade, det var ett videosamtal men jag tänkte inte på att jag låg naken på soffan men kameran täckte lyckligtvis bara mina bvara axlar och huvud. Sussie, som nog var lite på pickalurven, fredag som det var, log mot mig och vi började prata om allt och ingenting. Plötsligt frågade Sussie om jag hade varit på väg att gå till sängs eftersom jag såg ut att vara avklädd. Jag sa att jag bara låg i soffan och surfade lite. Jag förstår fnittrade Sussie och undrade om jag hittat något intressant. Jag svamlade lite innan Sussie avbröt mig och sa att hon skulle bara gå på toaletten.

Efter en halv evighet var hon tillbaka och vårt samtal återupptogs. Först efter ett par minuter upptäckte jag att Sussie bytt om. Istället för den blus och jeans hon haft på sig i inledningen av vårt samtal hade hon nu på sig något som liknade en badrock e.d. Sussie måste ha sett mitt försök att dölja min förvåning och log lite skälmskt och sa att eftersom du är så ledigt klädd så tog jag på mig något bekvämare. Min puls steg och min kuk började sträcka på sig igen och jag hade redan fantasier om att få se Sussie naken och kanske lite till. Vårt samtal flöt på men det blev mer och mer anspelningar på erotik och under samtalet gled Sussies badrock mer och mer isär och jag kunde snart se större delen av hennes frikostigt tilltagna bröst och klyftan mellan dem. Hon flyttade ner telefonen lite så att ja såg henne i princip i helfigur och under vårt fortsatta samtal gled badrocken mer och mer isär när hon ändrade ställning i soffan.

Efter ytterligare några minuter lutade sig Sussie fram och tog sitt vinglas och då gled hennes badrock helt isär så jag såg bägge brösten, den lilla putmagen och mellan benen, som var uppdragna, skymtade jag hennes blonda buske. Hon tog en klunk vin och tittade sedan upp på mig och log lite snett. Är du chockad, frågade hon med lite darrig röst. Jag svalde och skakade fåraktigt på huvudet och fann inte orden direkt men hasplade till slut ur mig att jag gillade vad jag såg. Sussie krånglade sig ur badrocken och satt där helnaken i soffan och log varmt mot mig. Din tur sa hon uppfodrande och jag tvekade lite så hon fyllde på med att hon ville minsann också se lite kropp!

Lite besvärad men ändå upphetsade flyttade jag ner kameratelefonen en bit så jag kom i bild från knäna och uppåt. Eftersom jag redan var naken så kom min stake i centrum på bilden, styv och hård. Sussie drog lite efter andan och konstaterade att hon redan fått en stor bekräftelse. Vi stirrade på varandras nakna kroppar under tystnad en stund innan Sussie tog till orda och bad mig visa lite vad jag hållit på med när hon ringde. Jag var nu kåt som en klockarkatt och tog tag i kuken och började sakta och njutningsfullt att runka en. Jag kontrade med att om hon fick se min skulle jag i rättvisans namn få se hennes också! Självklart svarade hon och satte sig sedan med bresande ben och visade sitt kön för mig. Hon sjönk ner lite i soffan och exponerade sin fitta ytterligare innan hon började smeka sig själv lätt över blygdläpparna.

Jag tror att min puls exploderade när jag fick se hur Sussie oblygt smekte sig själv och jag stönade lätt av upphetsning och bad henne sticka in ett finger i fittan och jucka lite. Villigt lydde hon mig och hon gav ifrån sig ett högt stön av vällust när först ett, sedan två och till sist tre fingrar var begravna i hennes mus som nu glittrade av safterna från hennes upphetsning. Jag runkade febrilt och stönade fram att jag snart skulle komma och Sussie kontrade snabbt med att hon ville se mig spruta! Ett halvdussin drag senare svällde ollonet upp och kuken darrade till i min hand och erupterade i tre – fyra rejäla sprut som landade på min mage och bröstkorg.

Jag hörde hur Sussie kved till lite och hur tre fingrar pumpade ut och in i hennes fitta samtidigt som hon med den andra handen gnodde över klitoris hon stirrade på min kuk som gav ifrån sig några småsprut men den slaknade inte så jag fortsatte att pumpa på med högerhanden medan vänstern kramade min pung! Under någon minut hördes bara våra flåsande andetag och sedan såg jag hur Sussie lutade huvudet bakåt och stönade till högt och nästan skrikande och så ryckte hela hon till och kom i en ordentlig orgasm. Jag såg hur fittan kramade runt fingrarna och när hon drog ut dem ur fitthålet sprutade ett par klara strålar ut över soffkanten och Sussie kved och darrade medan orgasmen drog genom hennes kropp.

Någon minut senare tittade hon nästan yrvaket upp mot mig och log lite snett, Det var en rejäl en sa hon med lite darr på rösten och smekte sig lätt över fittan medan vänsterhanden kramade lite om hennes tunga bröst där bröstvårtorna var stora och vårtgårdarna knottriga. Synen av detta fick mig att spruta igen och min utlösning pumpade flera strängar med sperma över mig och jag stönade högt av vällust och när jag åter kunde fokusera på skärmen såg jag hur Sussie log mot mig och det syntes att hon gillat att titta på mig och min utlösning.

Vi satt tysta en stund innan Sussie började fnittra och och tittade skälmskt på mig och sa att det här var inte vad hon väntat när hon ringde. Jag kontrade snabbt med att hon nog hoppats på det? Och det kröp så småningom fram att hon blivit lite småkåt och ringt mig och när hon sedan sett förstått att jag låg naken i soffan så hade hennes safter flödat till och sedan hade det gått slag i slag! Vi snackade lite om vad som hänt och hade någon sorts överenskommelse om att det var en engångsföreteelse och att vi skulle fortsätta som vänner som det varit innan denna magiska afton. Självklart gick jag med på det men visste att nu att Sussie på nytt skulle bli mitt runkobjekt för evigheter, vilket jag förstås inte sa till henne!

Det dröjde nog två till tre veckor innan vi trevande hördes av igen. Vi snuddade bara vid “sexdejetn” och pratade bara om våra vardagliga liv men det var liiiite spänt ett tag men så flöt det på bra. Tre fyra månader senare låg jag i sängen och skulle sova medan hustrun var ute på något möte, dans eller vad det var för engagemang den här gången så sex var inte på tavlan. Då plingade det till i telefonen och jag såga att Sussie messade mig, med en bilaga! Med lite darrande händer och full av hopp klickade jag på ikonen och texten löd: “Vill du leka?” Och på bilden såg jag Sussie liggande bakåtlutad i soffan, naken som den dag hon föddes, med särade ben med ett par fingra djupt inkörd i fittan!

Snabbt tryckte jag på svarstangent samtidigt som jag sparkade av mig täcket och greppade min kuk som redan bultade av förväntning....
 
Toppen