Fel av mig?

Sparkler

Ny medlem
Kön
Man
Hej, i en nyligen bruten förlovning så hade jag ett "problem" som jag nu undrar över hur ni tjejer ser på.
Jag och min sambo hade underbart sex ihop men när det gällde just onani hade vi ett litet bekymmer, jag blir otroligt ledsen/svartsjuk på nåt sätt om jag inte var med när hon onanerade.
Min sambo visste detta och vi kom överens om att inte göra någonting ensamma utan bara med varandra, men nu när det tagit slut så har hon berättat för mig att hon onanerade regelbundet utan mig. Detta sved ordentligt av två orsaker, dels pga ovan nämnd orsak och dels för att hon svikit ett förtroende.
Är det själviskt av mig att be henne att inte göra något själv? Jag gjorde det aldrig själv utan bara med henne, men å andra sidan så hade hon inga bekymmer med att jag gjorde det själv om jag ville. Jag älskar att se henne och andra onanera och tycker att kvinnlig njutning är det vackraste som finns om man bortser från Kvinnan i sig :).

Detta handlar inte om att jag ville beröva henne någon typ av njutning eftersom jag 8 ggr av 10 när vi hade sex helt struntade i egen njutning för att maximera hennes så gott det gick.

Vill som sagt bara veta om det är själviskt av mig att be om detta i ett förhållande?

Tacksam för alla svar!

tralala

Välbekant medlem
Kön
Man
Kontrollfreak skulle jag nog rubricera det hela som. Jag tror nog att minst 50 % av alla vill ha möjlighet att onanera själva, i alla fall jag. Det är ju som att meditera, då är det skönast att sitta för sig själv och att slippa någon som sitter och glor på en, eller som att sitta och läsa en bok medans någon sitter och glor på en,,,jävligt irriterande.

Näe, du borde fundera på det och försöka göra något åt det,,,,eller leta upp en tjej som har precis samma behov. Gå in på bodycontact och sök en,,,eller på ix.

Lycka till.

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hej, i en nyligen bruten förlovning så hade jag ett "problem" som jag nu undrar över hur ni tjejer ser på.
Jag och min sambo hade underbart sex ihop men när det gällde just onani hade vi ett litet bekymmer, jag blir otroligt ledsen/svartsjuk på nåt sätt om jag inte var med när hon onanerade.
Min sambo visste detta och vi kom överens om att inte göra någonting ensamma utan bara med varandra, men nu när det tagit slut så har hon berättat för mig att hon onanerade regelbundet utan mig. Detta sved ordentligt av två orsaker, dels pga ovan nämnd orsak och dels för att hon svikit ett förtroende.
Är det själviskt av mig att be henne att inte göra något själv? Jag gjorde det aldrig själv utan bara med henne, men å andra sidan så hade hon inga bekymmer med att jag gjorde det själv om jag ville. Jag älskar att se henne och andra onanera och tycker att kvinnlig njutning är det vackraste som finns om man bortser från Kvinnan i sig :).

Detta handlar inte om att jag ville beröva henne någon typ av njutning eftersom jag 8 ggr av 10 när vi hade sex helt struntade i egen njutning för att maximera hennes så gott det gick.

Vill som sagt bara veta om det är själviskt av mig att be om detta i ett förhållande?

Tacksam för alla svar!

Jag tycker aldrig att det är själviskt att berätta vad man känner! Däremot måste man respektera att ens partner tycker annorlunda.

Om jag har förstått din berättelse rätt, så hade ni en överenskommelse? Det innebär att din tjej gått med på ditt "krav".

Om du inte ställde några ultimatum eller hotade henne på något sätt när ni kom överens, så tycker jag att din tjej har svikit dig genom att bryta överenskommelsen.

Jag tycker att man skall stå för det man lovar i en relation. Känner man att man har lovat något man inte kan hålla - så är det ens förbannade skyldighet gentemot partnern att berätta det.

Man får vara självisk tycker jag men man får aldrig tvinga någon annan att tycka likadant. Det är skillnaden!

Benster112

Medlem
Kön
Man
Håller med Snäckan.
Har hon ingått ett förtroende kan hon inte komma sen och guilt-trippa dig i efterhand.

Det kanske är att svartmåla, men varför kände hon behovet att berätta att hon onanerat regelbundet, bara för att förhållandet tagit slut? Hon måste ju ha fattat att det kommer att såra.

Det hela stinker passiv aggression. Och det är evil.

Men hon är inte ditt problem längre, "lite bus".

;)

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
vännen, varför sårar det dig så enormt att din flickvän, eller ja fd då, gjorde det skönt på egen hand ? Jag skulle bara bli jävligt förbannad på mina kära om de gjorde sig själva skada. Tror att du är osäker på din egna person ?! Du kanske ska ta kontakt med nåt proffs, kurator eller så. Allt kan alltid bli bättre. :)

Toppen