Fick sms på fest

Blatte25

Medlem
Ålder
25
Kön
Man
När jag var 18 fick jag ett sms av en man som jag hade lärt känna från nätet. Han undrade om jag hade lust o prata som vi brukade göra ibland. Just den natten kunde jag inte eftersom jag var ute o festade hos några polare. Runt kl 2 på natten skickade han ett sms till och undra hur det gick, skrev till honom att jag är lite berusad och väntade på taxi. Då föreslår han om jag villa ta en sista drink med honom, blev skit nervös men tackade ja.
När jag anlände på hans adress som var inte långt ifrån smsa jag honom och sa att jag är framme.
Han gick ner och öppna dörren, såg då att han var ca 50-55 år gammal. När vi gick in i hans lägenhet gav han mig en kram och kysste mig direkt. Försökte komma undan men det gick inte ,så jag svarade med att kyssa tillbaka. Blev skit kåt på det.
Han drog o slängde mig på hans säng och drog av mina byxor direkt och började kyssa o slicka mig där bak. Jag skakade av kåtheten. Hade alldrig upplevt något liknande... Han var riktigt sjukt kåt och tog för sig.
Fick suga av honom också.
Sedan la han mig på rygg och smörjde mig med glidmedel .
Han knullade mig jätte länge innan han sprutade allt sin sperma i mig.
Jag fick min första prostata orgasm med honom, det var helt sjukt och skönt.
Han ville att jag skulle sova över, men jag föredrog att åka hem . Orkade inte ens duscha den natten. Vaknade på morgonen med fortfarande rinnande sperm från min anus. Man var ung och jätte kåt på den tiden
 
Toppen