Filmer och serier med onaniscener

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Lista filmer och tv-serier som innehåller onaniscener

"American beauty"
"sex education"

Är två
Fler?

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Ingrid Thulin låg och pulade med sig själv i Bergmans TYSTNADEN (1964) - stor skandalsuccé på den tiden!!

..samma Ingrid T var med i ofta TV-repriserade BADARNA (196:cool: , men där stod unga tjejen Gunilla Olsson för klittrandet (hon låg ute i en buske och behandlade sin egen buske med stor energi . . .). Snuskgubben Yngve Gamlin regisserade.

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Minns nåt avsnitt av just Sex n the City jag zappade in på som handlade om när tjejerna tog nån slags tantra-kurs om hur man ger män oförglömliga orgasmer. Kursledaren var en äldre kvinna som utförde massagen på nån jag antog var hennes man, medan tjejerna såg på och tog anteckningar. Det hela slutade komiskt när en av dem fick en droppe sprut i ansiktet typ två meter därifrån.

Avsnittet slutade med att den mörkhåriga tjejen utövade vad hon lärt sig på en kille som låg och frustade och stönade och ”wow:ade” som fan. Allt handarbete skedde så klart nedanför skärmen. Har alltid undrat vafan hon gjorde där nere. Hon använde iaf båda händerna :p

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Minns nåt avsnitt av just Sex n the City jag zappade in på som handlade om när tjejerna tog nån slags tantra-kurs om hur man ger män oförglömliga orgasmer. Kursledaren var en äldre kvinna som utförde massagen på nån jag antog var hennes man, medan tjejerna såg på och tog anteckningar. Det hela slutade komiskt när en av dem fick en droppe sprut i ansiktet typ två meter därifrån.

Avsnittet slutade med att den mörkhåriga tjejen utövade vad hon lärt sig på en kille som låg och frustade och stönade och ”wow:ade” som fan. Allt handarbete skedde så klart nedanför skärmen. Har alltid undrat vafan hon gjorde där nere. Hon använde iaf båda händerna :p

Typiskt amerikansk puritant.... farligt när gränsen till dubbelmoral.

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
:p
Typiskt amerikansk puritant.... farligt när gränsen till dubbelmoral.

Huh vadå då? Jag tycker Sex n the City var en väldigt frigjord och frispråkig serie när det gäller sex. Skulle de visa hur hon runkade honom då eller? o_O Tror inte det hade gått för sig i Sverige heller. :p

Sen ska vi nog vara försiktiga när vi pekar finger på USA. Sverige är minst lika uptight.;)

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . minns glada dagar då Sverige var lika med "The Swedish Synd" . . . amörikanska p-bolag döpte sig till "Swedish Erotica" med tanke på vår "frigjordhet" . . . se´n slog sig dubbelmoralens svarta slöja även över oss och resten är tystnad . . .

J

JethroTull

Gäst
. . . minns glada dagar då Sverige var lika med "The Swedish Synd" . . . amörikanska p-bolag döpte sig till "Swedish Erotica" med tanke på vår "frigjordhet" . . . se´n slog sig dubbelmoralens svarta slöja även över oss och resten är tystnad . . .

Ja, hur kunde det bli så där?! Vi låg verkligen i framkant, andra länder såg upp till och beundrade vår frigjordhet och "vanligt" folk är precis lika kåta nu som innan den där svarta slöjan du så träffsäkert refererar till damp ner men sen den gjorde det skall lust gömmas.
Men oss här på Onanera tystar man inte, eller hur?

J

JethroTull

Gäst
I "Ken Park" från 2002 förekommer en scen med en onanerande kille. Sprutet visas faktiskt.

Toppen