Fittans smak??

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Va! Det säger ju folk att även sperma gör. Då borde det ju vara grönt ljus för alla grabbar att svälja en rejäl kaskad av sin egen utsöndring utan att känna sig det minsta äcklad.

Runka e livet!

Kön
Kvinna
Alltså, om saningen skall fram. Den mesta kroppslig vätska som kroppen utsöndrar är "salt". Det är ungefär som att beskriva att något smakar kyckling (som det mesta verkar göra i köttväg som är lite annorlunda), en ganska universiell smak med andra ord.

Men jo, både fitta safter och sperma smakar salt.

Isdx

Medlem
Kön
Man
Vanligast smakar den sötsur och svagt saltig. I dom flesta fall, ju yngre tjejen är desto sötare och mindre sur smak, friskare så att säga.
Och ju äldre tjejen är, desto mer surare smak, men alltid söt o lite salt. Bäst smakar den då den är dusch ren ;)

Isdx

Medlem
Kön
Man
nä du, dom smakar gott i alla fall :) undantag bland äldre tjejer finns också, alla blir dom inte sura i smaken med åldern, som tur :D

Originally posted by heimat

Så du menar att ju äldre tjejerna blir ju surare blir dom helt enkelt?

sep

Medlem
Kön
Man
Vicket bullshit, äldre kvinnor smakar inte surare....
Kanske smakar kvinnor som fött barn lite annorlunda har jag märkt, dock. Men vissa ganska unga tjejer har smakat duktigt surt, kanske för att dom tvättar sig fel...

...
don't bust that nut just yet

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
När smakar den som bäst?
Hvergang!
När den inte vart instängd & blivit ofräsch.
Nykissad
Nyduschad
Kåt & svullen & fuktig..
:p
Alla kvinnor smakar olika, ibland från gång till gång.
var rädda om er mus, LUFTA den, tvätta inte den överdrivet ofta
å då inte med parfymerat tvål!
Nu ännu viktigare när den e rakad!!

Originally posted by frostmourne

Hm..Hur smakar fittan vanligast.??:p
:p

sperma, smaken du aldrig glömmer

sudda

Ny medlem
Kön
Man
min tjeje smakat underbart göt smakade igår ska dit idag så det blir nog lite då också

kåtis19

Medlem
Kön
Man
fittan smakar väl olika, men ville bara säga att de är säkert lika stor skillnad på era kukar.. menar då både smaken å doften.. P&K

höken34

Ny medlem
Kön
Man
E ju så att alla flickor smakar olika en del bättre en del sämre har ju med ph värdet att göra (oftast) fast det finns ju också olika glidmedel med smaker som man iså fall kan använda så smakar det oftast bättre.

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Kan bara säga att jag har nog aldrig slickat en fitta som smakar kass. Finns inget godare och mer upphetsande än när man slickar och blir blöt av safter runt hela munnen. Mumma det

Tatuerad buse

Junglebill

Ny medlem
Kön
Man
Fitta smakar och luktar olika från person till person. Jag tycker att precis som många säger den är både salt, söt och sur och den luktar enligt min åsikt gamla räkskal när den är otvättad, detta komer jag att få äta upp! Man det tycker jag.
Jag älskar att slicka mutta och gör det gärna och ofta men precis som ni tjejer vill att vi ska tvätta snoppen innan ni vill ta den i munnen så vill vi?(jag) att ni tvättar muttan med en luktfri tvål innan vi ger oss hän i en "gudarnas kyss" med er. Flödande fräscha safter kan jag med välbehag svälja men otvättad mutta är kväljande, det både smakar och luktar illa, sorry tjejer.

pudding

Ny medlem
Kön
Man
HEJSAN
Junglebill........ Jag tycker inte att du förtjänar att äta upp din kommentar. Jag tycker däremot att du har helt rätt. Självklart vill jag vara ren och lukta gott ommin man skall dit med sin tunga...
Och de ggr jag slickat fitta har det smakat underbart.
HA det bra
/Annika

Fram för mera sex åt mänskligheten!

Toppen