visst är det så men…. är det ett problem för dig ? eller.Jo om man vill men det är ganska kul. Många som har sambo eller fru också.
visst är det så men…. är det ett problem för dig ? eller.Jo om man vill men det är ganska kul. Många som har sambo eller fru också.
Mm spännande men enklare idag….Ja, jag brukade låna porrfilmer hos en äldre snuskgubbe när jag var i tonåren
Nej, då skiter jag väl i dem isf.visst är det så men…. är det ett problem för dig ? eller.
Haha det var hårt Hur vammal är du idag ?Nej, då skiter jag väl i dem isf.
lol hur gammal är du idag skulle det vara sorryNej, då skiter jag väl i dem isf.
Hoppas att jag missuppfattar dig! Men vilka möjligheter ser du framför dig förutom frivilligt?Om det ska vara frivilligt och kanske även med ett intresse så är väl kontaktannons ett första steg. Finns inte de kraven så är möjligheterna oändliga
Haha tycker jag inte ….Jag är född 1979 så det fanns inte så stora möjligheter att chatta - men jag hade ändå kontakt med en kille som var 18 år när jag var 11 år så han var ju en gammal man för mig då
Idag är en 18-åring på gränsen till barnarov för mig
Ooops! Men du får tala för dig själv så gör jag samma sak Om du är 18 år så har du några års livserfarenhet framför dig! Men njut och må gott så länge det vararHaha tycker jag inte ….
Haha nej men hade många äödre kvinnor när jag var så ung jag är 57 idagOoops! Men du får tala för dig själv så gör jag samma sak Om du är 18 år så har du några års livserfarenhet framför dig! Men njut och må gott så länge det varar
Jag skulle också gärna chatta med äldre kvinnor, men de är svåra att fånga på kroken. Oavsett ålder...Nja, inte äldre män. Men äldre kvinnor. Blir dock lite svårt när det är så knapert om äldre kvinnor som kan tänka sig vara med en annan kvinna här uppe. Är ju dock fof ung så de lär ju komma upp fler.. hoppas jag.. annars får man väll ta å chatta med någon från södra delarna av landet
Det gjorde min fru. Hon fick kontakt med en kille som hon träffade sedan. Jag tror dom knullade nån gångJag ringde till Heta linjen när den fanns förr, och pratade med gubbar, då jag var mycket yngre