Fler med fotfetish?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag är egentligen ingen inbiten fotfetisch
Men jag hade en flickvän som ofta la sina fötter i mitt knä när vi kolla tv
Jag var snäll och masserade hennes fötter, tog av hennes strumpor och fortsatte att masserade hennes fötter
Allt som oftast tog hon bara av sig sina byxor och trosor
Av med mina kläder och började rida mig
Ofta helt genomblöt och svullen
Längre jag tog på mig att masserade hennes fötter ju vildare blev hon och hennes ritt....

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Tänder väl egentligen inte så mycket på fötter, men att suga på tjejens tår när hon lägger upp fötterna på mina axlar när jag knullar henne är något speciellt. Det, liksom att massera hennes rosett eller suga på hennes bröstvårtor, tänder mig något särdeles extra. När hon plötsligt börjar andas häftigare av behandlingen gör mig kåt utav bara helsike!!!

Toeman

Ny medlem
Kön
Man
Det sexigaste som finns är ett par väl omhändertagna fötter, gärna med målade naglar.

Det sista folk bryr sig om är sina fötter, så har hon fina fötter kan man räkna med att resten av kroppen är väl omhändertagen den med :)

H

Honmedkatten

Gäst
Går inte igång på just fötter men upptäck att det är väldigt skönt att ha killens fot mot min fitta, den känns så sval och hård och väldigt bra att gnida sig emot

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
När hon är nyduschad och jag knullar min älskling så blir både hon och jag så mycket kåtare om jag samtidigt suger på hennes tår och kysser hennes fötter.
Ingen aning om varför. När jag onanerar så bryr jag mig inte särskilt mycket om fötter. Och inte hon heller.

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjej fötter är vackert . Av någon anledning tycker ja kil,fötter i fotbollsstrumpor är sexigt me om nagla klippta

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Jag gillar också fötter. Allt från mysiga barnafötter (ja nu är det inget sexistiskt med det. Alla gillar väl små barnafötter) till mera mogna kvinnofötter. Det får bara inte bli så gamla att de fått valkar och förhårdnader som fotvården måste ta hand om. Inte heller nagelsvamp. Ett dilemma är modet att kvinnor ibland ska gå i högklackade stilettskor, även om jag kan tycka det är vackert i rätt sammanhang, men de förvrider de stackars fina kvinnofötterna.
Mansfötter faller jag däremot inte lika platt inför. Varken med eller utan strumpor...

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Finns en del porrfilmer med fötter, men ibland hittar men en annan film med en kvinna som jag tycker har vackrare fötter.
Tror även jag såg en film för rätt länge sedan med Linda Lust och fötter.
Men fötter kan var väldigt upphetsande.

Nakenälskare

Välbekant medlem
Kön
Man
Tycker det är trevligt med välvårdade fötter, föredrar kvinnor. Brukar själv gå barfota sen många år tillbaka, inte bara på fritiden utan har gjort det på olika arbetsplatser också. Har jag inte kunnat vara helt barfota så har jag haft sandaler. Har märkt under årens lopp att många har tittat och verkat mycket intresserade. Det är alltid en kick att se andra uppskatta dig.

Toppen