Fler sidor som Onanera. se

Dadbod

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Vilka fler sidor som den här hänger ni på? Jag har hittat klubb6, men tänkte utöka min horisont lite, BodyContact har jag inte testat. Mitt syfte är väl egentligen att inte annat än syftet med den här sidan - att kanske träffa någon för en kväll irl eller över cam, utbyta tankar kring det som innefattar sex och samlevnad samt bara att ha lite kul.
Så, vilka sidor hänger ni på? Antingen på öppna webben eller via Tor (lagliga sådana givetvis).

Mvh Dadbod
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag har varit med på Ona sedan 2008 och trots upp-/nedgångar så har forumet stått sej väl.
Droppade Klubb6.se för några år sedan, då aktivitetsnivån stadigvarande sjunkit. Men, jag har träffat ett par irl-lekkamrater där genom åren.
BC uppfattar jag delvis som mera hardcore, samtidigt som bullshitfaktorn också är högre. Har haft profil där också, vilket även det ledde till irl-lekkamrat.
När det gäller cam/chattsajter har jag ingen bred erfarenhet att bjuda på. Har haft en del profiler, men bara kortare perioder.

Det enda jag vet, är att det är vår energi som användare som håller igång forumen. Genom att vara aktiv och positiv i tonen, så skapar vi energi och mervärde. Fokusera på att ge, istället på att ta....
Tyvärr lite omodernt i dessa tider av "I, me and myself", men inte mindre sant för det.

Lycka till!
 
Last edited:

Dadbod

Medlem
Ålder
44
Kön
Man
Hej Indigence. Jättebra svar, tack så mycket, Har fått tips om just BC, så det blir nog att kika närmre på den. Tack så mycket,
 
Toppen