Nejdå kn tte, tråden är inte död, den rör ju på sig. Som du har sett tidigare så är du inte ensam om ditt problem och det är inte bara grabbar som lider av det utan även tjejer.
Jag vågar nog påstå att de par som ständigt är i fas när det gäller sexuell lust är VÄLDIGT få. Jag hade en kvinna en gång (eller ska jag säga att hon hade mig) [blev ett beatlescitat nästan] i vilket fall som helst så var vi på snudd på exakt samma våglängd både när det gällde lust och även när det gällde hur pass man kan testa gränser när det gäller sex. (Hon var mao ord lika kinky som jag
)
Dessvärre så fungerade det lite sämre, eller rättare sagt inte alls på andra plan.
Låter lite klämkäckt det här kanske med en underton av att jaja, inge vidare sex, men om det fungerar i övrigt så får du väl bita ihop, men det menar jag absolut inte.
Alla typer av olikheter, intressekrockar, hänsyn, respekt och konflikter i ett förhållande löser man, tycker jag, med god kommunikation. Att prata just om sex är extra svårt och jobbigt, jag vet men jag tror att det är ända lösningen ändå.
Hur hanterar ni andra problem? Har ni svårt att prata om ekonomi tex? Jag tycker att du skall stå på dig, vara tydlig och säga att du ser det här som ett stort problem och att det är viktigt för hela er relation att ni löser det. Att hon 'ställer upp' som du nämnde tidigare är inte att lösa problemet, vilket du ju själv anser.
Det som kan hända om du lyder mitt råd är att det river upp en massa saker som du inte hade någon aning om och som kanske kommer som en chock, men det vore nog inte helt fel för förmodligen ligger problemet i så fall där någonstans.
Och som jag sa förut; alla problem kan man inte alltid lösa inom relationen. Tveka inte att ta proffesionell hjälp om inget annat funkar, typ familjerådgivning.
Ojdå, vad långt det blev, men jag har kraschat så många relationer själv så jag vill väl göra allt för att rädda andras nu för tiden.
KÄMPA PÅ KN TTE!!!