T
Tucas
Gäst
Såg ett porrklipp där hon Squirta, såg ut att hont yckte de var VÄLDIGT skönt, så ont tror jagt inte att de gör..
Japp, det kan spruta sådär! Ibland kan det spruta mer och ibland mindre. Hurvida det är fejk i porrfilm eller inte så tror jag, samt att jag har hört, att tjejerna får dricka ganska mycket vätska innan för att öka "sprutet". Men jag VET som sagt inte. För mej är det så att jag sprutar mer ju kåtare jag är.
Är lite undrande här...fontänorgasm är det nånting alla kan få eller bara ett litet antal lyckosamma människor?
Baby, du är sexig... jag tycker det är läckert när tjejer sprutar, ett synbart kvitto på orgasm och att man som kille gjort "rätt"... Jag blir kåt av vad du skriver... Kan föreställa mig dig och hur blött det blir.. Jag hade en tjej som skvätte när jag masserade översidan i hennes slidvägg (fingerknullade henne) ganska intensivt... Är det samma för dig?? Jag älskar det, så sköna ljud från all fukt och fittan, slörpande liksom... (blött och kladdigt men varmt och skönt) Baby, du får spruta hur mycket du vill fölr mig, det är läckert...
Jupp, det händer samma med mej, fast jag får lite mer rejäla sprut nuförtiden, hihi. Jag älskar att bli fungerpullad till orgasm, såå jävla skönt! Skönt med slick samtidigt men pojkvännen har slutat med det eftersom han äcklas av fontänen..
Äcklas av fontänen kroppsvätska det naturligaste som finns , har försökt i flera månader att få min fru att spruta men omöjligt.
Jag försökte oxå ett tag innan jag började spruta, och allt handlar om att man måste vara helt avslappnad och inte tvinga fram sprutet. Det funkade för mej när jag höll på med mej själv någon månad, innan det verkligen funka. Men jag kunde inte vid den tidpunkten spruta när jag blev knullad utan endast när jag använde dildon. Sen bara av ren slump en gång när jag red av min pojkvän så sprutade jag ner honom, och jag blev skitglad men inte han...man ska pressa utåt när man kommer så funkar det.
Det finns inget jag önskar så mycket som att kunna få en fontänorgasm, men när man ser en del tjejer få det så verkar det som att det gör ont.
Är det så eller är det bara på film som det ser ut så?
Så då är det alltså bara otroligt skönt då?
Det är så otroligt skönt att det inte går att beskriva!
Det är så otroligt skönt att det inte går att beskriva!