Poppeg
Medlem
- Kön
- Man
Ja jäklar :S.. Kan det komma så mkt?? eller är det fejkat?: O
Hur bär man sej åt för att fejka någonting sådant....eller ett kuksprut?? Har aldrig hört talas om att det skulle kunna gå......vet någon så berätta gärna.
Ja jäklar :S.. Kan det komma så mkt?? eller är det fejkat?: O
Det måste vara svårt att fejka det tre gånger på rad. I så fall måste ju någon "fylla på" under tiden dom zoomar ansiktet, det är ju inga klipp i filmen. Tål att funderas på!
Vad är det som kommer ut egentligen i en fontän orgasm att det e kiss har jag svärt att tro det känns lite usch...
Vad är det som kommer ut egentligen i en fontän orgasm att det e kiss har jag svärt att tro det känns lite usch...
Det är inte klarlagt vart vätskan kommer ifrån, men de har fått fram att det inte är urin.
Det finns inget jag önskar så mycket som att kunna få en fontänorgasm, men när man ser en del tjejer få det så verkar det som att det gör ont.
Är det så eller är det bara på film som det ser ut så?
Jag får alltid fontänorgasm när jag kommer, inte om jag bara stimulerar klittan, men alltid med någonting i mej
Jag kan komma hur många gånger som helst, hihi, men min pojkvän tycker inte alls om mina sprut...han tycker det är ganska äckligt och vill bara att jag ska sluta spruta, men det kan jag inte..
I början kunde jag kontrollera det bättre men idag har jag inte längre någon kontroll utan jag bara sprutar mängder så att han blir genomblöt när jag rider av honom...han tycker helt enkelt inte alls om det.