fortsättning med mina två puddingar;)

rirre

Ny medlem
Kön
Man
hej.har inte haft tid o skrivigt på ett tag..men har fått många nya uppleverser med mina två kk´s..igår tex när jag kom hem.så ligger dom två i soffan o hånglar i bara underkläder.mmm va sexigt tänkte jag.satte mig brevid dom.o tittar.känner hur de börjar spänna ordentligt under mina byxor.dom säger inget till mig.utan lägger sig i en 69á.och börjar pussa,,slicka varandra utanpå deras små glansiga sexiga string.jag blir stenkåt.reser mig o börjar kyssa skinkorna på mia.samtidigt som hon blir slickad utanpå sina string.mia som den ena tjejen heter viker undan stringen när jag leker lite med hennes skinkor.hon säger..pressa in din stake i mig.dom ligger fortfarande i en 69á.när ja är på g fram med staken så suger sandra tag i den..tar in nästan hela i munnen..fuktar den med massor saliv.sen ut o närmar mig mia´s springa.tränger in sakta.hon är såå himla våt.pressar in sakta i botten o börjar köra försiktigt.samtidigt suger o slickar sandra på min lena pung.så härligt.tar ut staken.mia tar den i munnen igen o suger ordenligt ett tag.sen in i springan..dom gör mig helt underbart kåt.efter tio min så börjar sandra stöna riktigt mycke av mias behandling med tungan på hennes springa..sandra börjar skaka lite o kommer i en underbar orgasm.då säger mia att de är väldigt nära också.o vill att jag kommer i henne samtidigt..jag kör på riktigt fort..nuu stönar hon.o jag känner hur de exploderar i henne..så underbart skönt för oss alla tre.vi lägger oss i sängen o somnar snart..säger bara en sak.mia o sandra är helt underbara.och allt jag skriver är helt sant.lyckliga mig..;)

Toppen