Forts. smygtitt vid onani

skönastunder

Ny medlem
Kön
Man
Så här va det. Satt på altanen och konstaterade att hon var blek om benen och att det är kanske dax att fixa till sig lite till sommaren. Vi tar ett bad sa hon och rakar benen och kanske "lite till". Jag spolade upp ett bad och vi satt oss tillsammans en stund och njöt av värmen. Efter ett tag gick jag ur för jag visste att hon ville "raka till sig". Jag torkade mig och gick ut och upp för trappen, men väl upp så slog mig tanken, kanske ska kolla lite hur det går till när inte jag är med. Hon trodde jag var uppe och först rakade hon benen och sedan under armarna. När det var klart så bärjade hon med könshåret och hon sträckte heden rejält för att det skulle bli lent. Jag blev stenkåt där jag stod helt naken utanför dörren och kikade in i dörrspringan. Hon lyfte upp benen för att raka innsidan på låren och efter det så sträckte hon huden igen för att ta bort den lilla tofsen hon sparat innan. Hon rakade ända mot klitoris, bytte hand ibland och helt plötsligt så stannade hyveln och hon lade sig lite i brygga som hon kom upp över vattnet och började massera klitten. Jag blev alldeles paff, hade inte sett detta förut - hon var ju säker på att jag inte var där. Det tog nog max 30 sekunder innan hon gnydde "oohhh, det går för mig" jättetyst för sig själv. Sen steg hon bara ur som inget hänt och kom ut efter lite torkning. Senare sa han - vad kåt jag blir när jag rakar mig....(Jag vet tänkte jag). Jag behåller detta för mig själv och kanske får jag se detta otroligt upphetsande fler gånger !!

marlboro

Medlem
Kön
Man
låter skönt det där ... titta är aldrig fel, på något sätt "tillåtet" om tex en dörr lämnas på glänt

live to ride!

el gardo

Medlem
Kön
Man
varför hålla det hemligt för henne? Hon skulle väl älska intrycket hon gjorde på dej. Ytterligare en krydda mellan er tror jag. För inte kan det vara fel att msytitta på sin egen älskare?

skönastunder

Ny medlem
Kön
Man
Nej, hon skulle nog gilla om jag talade om det men nästa gång kanske hon anar oråd....och det där vill jag uppleva igen. Kanske tar det längre fram.

Toppen