Fota och filma

male62

Medlem
Jag gillar att fota och filma mig själv när jag har sex. Både när jag är ensam och tillsammans med min fru. Även om det var länge sedan jag gjorde det med frun. Det tråkiga är att bara ställa upp min mobil, jag skulle vilja att någon hjälpte mig att filma. Helst en kvinna men en man funkar också, självklart också ett par. Det viktigaste är att denne ger mig lite instruktioner medans det hela sker, och att vi pratar uppkåtande under fotograferingen/filmningen. Är det fler som tänder på detta?
 

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag gillar mest foto.
Allt började med att skicka nakenbilder till mina ex och de skickade tillbaka.
Men nu för tiden så älskar jag att ta bilder på mig själv och min kuk och jag gillar verkligen att kunna skicka dem och dela med mig av dem till mitt nuvarande ex - men jag blir härligt kåt av att titta på dem själv i efterhand också.

@trosmannen är min förebild som får till sådana sexiga, sensuella och stilfulla bilder.
 

Joxjox

Välbekant medlem
Jag gillar att fota och filma mig själv när jag har sex. Både när jag är ensam och tillsammans med min fru. Även om det var länge sedan jag gjorde det med frun. Det tråkiga är att bara ställa upp min mobil, jag skulle vilja att någon hjälpte mig att filma. Helst en kvinna men en man funkar också, självklart också ett par. Det viktigaste är att denne ger mig lite instruktioner medans det hela sker, och att vi pratar uppkåtande under fotograferingen/filmningen. Är det fler som tänder på detta?
Vi gillar också det.
 

GodisRunken

Medlem
Kön
Man
Foto och film är mysigt men ibland blir det lite krångligt. Svårt att se vad man filmar och samtidigt vill man ju ha fullt stånd och fippla med kamera/mobil och smetigt :) kan det också bli. Jag är gärna kamera man om någon önskar, inget annat behöver ske men det är skönt att runka.;) Bor i södra Stockholm.
Alla är välkomna med ett DM om ni vill.
 
Toppen