Fotbollsmatchen (Age)

jerka1990

Ny medlem
Kön
Man
Nu var det dags för VBK-match igen. När jag var på väg till matchen och tänkte på hur underbar Milla är. Hon är verkligen en tjej som vet hur och vad hon ska göra, och som är så pass het så att man absolut inte tvekar om att sätta på henne.

När jag kom fram till Hägerstens BP gick jag mot Milla, halvvägs över planen kommer Linn fram till mig och vi började snacka lite. Efter ett tag kom Milla fram till oss och då sa Linn att hon skulle lämna oss ifred. Jag la min hand på Millas rumpa en kort stund för att sedan smeka den runt hennes ben och dra sakta över hennes fitta.
- Om du vinner matchen ska du nog få lite belöning, det lovar jag.
- Jasså, vad för typ av belöning då?
- Ja det visar sig, men jag lovar att du kommer att gilla den.
Hon log mot mig, jag tog bort min hand från henne och hon gick mot dom andra. Jag gick bort till bänksidan av fotbollsplanen och ställde mig nära Västertorps bänk. Milla började på planen från början, och domaren blåste igång matchen.

Under matchens gång kände jag hur kuken hårdnade mer och mer när jag såg Millas bröst skumpa i takt med att hon sprang. Domaren blåste av första halvlek och spelarna gick mot sina bänkar. Milla log mot mig, antagligen för att det stod 3-1 till VBK, och jag log tillbaka.
Efter pausen gick alla ut på planen igen och helt plötsligt såg jag att Linn log mot mig, jag log självklart tillbaka. Dessutom klädde jag av henne med blicken.
Jag har alltid tyckt att Linn är het, hon har ju trots allt stora bröst, fin rumpa, blont hår med mera.

Domaren blåste igång matchen och nu kände jag återigen hur kuken blev hårdare och hårdare för varje gång som Millas eller Linns bröst gungade av deras löpsteg. Jag var nu rejält kåt.
Milla log allt oftare mot mig ju längre matchen gick eftersom det nu stod 4-1. Nu blåste domaren av matchen och VBK:arna sprang och kramade varandra. Matchen var vunnen. Jag stod och log under tiden som jag kände hur kuken bultade av kåthet.

Jag gick bort till omklädningsrummen. Det vänstra använde laget, men jag gick in i det högra och stängde dörren. Självklart såg jag till så att Milla såg att jag gick in där.
Efter att jag väntat en liten stund öppnades dörren och in kom Milla.
- Så, vad är det för belöning nu då.
- Vad vill du att det ska vara, sa jag.
Milla låste dörren, gick emot mig och ställde sig mitt i omklädningsrummet. Hon drog av sig shortsen och därefter matchtröjan. Där stod hon i spets-bh och string. Hon hade spelat en match med dom på för min skull.
- Är det, det här du vill?
- Det här skulle ju vara din belöning… Nu är det ju du som ger mig en belöning istället.
Jag gick fram emot henne och hon drog ner mina byxor, hon tittade ner på bulan som uppenbarade sig i mina kalsonger. Hon smekte försiktigt handen över den och förde mina händer till baksidan av hennes BH. Jag öppnade den sakta och lät den falla till marken. Jag masserade hennes bröst sakta medan hon förde sin hand ner i mina kalsonger och smekte min kuk. Nu kände jag hur min kuk bultade så mycket att det kändes som att den skulle explodera.
Jag strök mina händer ner efter hennes höfter och drog sakta ner hennes trosor. Under tiden drog hon av mig kalsongerna och jag hade sån bånge att kuken nästan nuddade Milla.
- Ååh, Erik. Ta mig snälla!

Hon tog fram en kondom som hon trädde på min kuk, sen vände jag på henne och förde min kuk mot hennes fitta. Jag stannade precis när den nuddade hennes blygdläppar, hon stönade lätt och min kuk blev, om möjligt, ännu hårdare. Jag retade hennes blygdläppar en stund men tillsist kunde jag inte hålla mig utan förde sakta in den tills jag nådde botten. Sen började jag föra den ut och in, först riktigt långsamt, men sedan snabbare och snabbare. Hennes stön blev högre och högre ju snabbare jag juckade mot henne. Till sist skrek hon nästan, jag tog ett fast grepp om och masserade hennes bröst i takt till att jag knulla henne.
- Du får inte skrika så mycket din lilla slampa, de andra kan ju höra oss, viskade jag i hennes öra. Jag blåste jag lite försiktigt i det och hon gnydde.

Plötsligt hördes en nyckel i låset, både jag och Milla stelnade. Jag han inte ens börja dra ut den innan dörren sakta öppnades. Den som öppnade dörren var Linn, hon stannade och tittade granskande på oss i ungefär 30 sekunder. Jag och Milla stod helt blixtstilla. Den synen som hon möttes av var en naken Milla på alla fyra som jag hade kuken inne i med byxorna nere.
- Oj, här händer det grejer, sa hon med ett finurligt leende på läpparna samtidigt som hon gick in, stängde och låste dörren.
Hon gick fram emot oss och strök Milla över rumpan och sen lät hon handen sakta vandra över till mig och över min mage.
- Varför fortsätter ni inte för, sa Linn och log.
- Eeh, du är ju här inne, sa Milla.
- Ja, spelar det någon roll, sa Linn samtidigt som hon gick mot bänken och satte sig ned.

Då började jag igen och ökade takten sakta, sakta. Men efter ett tag kom jag upp i samma hastighet jag haft innan Linn kom in. Jag såg hur Linn skruvade mer och mer på sig. Till sist såg jag hur hon drog ner byxorna och började pulla.
- Är det inte bättre med två tjejer, sa hon med en inställsam min.
- Kanske de…
- Kom igen nu Erik! Ta mig istället, ser du inte att jag är alldeles våt!
Jag tittade på Milla och la huvudet på sned, sedan ökade jag takten tills jag kände att Millas fitta spändes omkring kuken och hon började vibrera. Sedan drog jag ut den.
Nu drog Linn av sig sina shorts sakta och lät dom tillsist falla till marken innan hon sakta steg ur dom. Sen förde hon tröjan över huvudet i en långsamt svepande rörelse. Under tiden la jag mina händer på hennes höfter och drog sakta av hennes stringtrosor med båda händerna. Under tiden stod Milla naken bakom Linn och knäppte av henne hennes spets-bh. När hon knäppt upp den tog hon bh:n och drog den över sin fitta så att den blev fuktig av hennes fittsafter. Fan vad stora Linns bröst var! De kunde man inte tro.
När Linn väl var naken så ställde hon sig på alla fyra med hennes underbara och fasta rumpa mot mig. Jag log och sa:
- Om du visste hur mycket jag tittat på din rumpa, och nu har jag den framför mig din hora.
- Mmmm, ta mig nu Erik, ta mig hårt!

Precis efter att hon sagt det så slog jag henne hårt på rumpan och hon skrek till. Direkt efter stack ja in den i hennes oskuldsfitta. Den var så trång och underbar att det kändes som om jag skulle komma på en gång. Jag kände hur hon fick sin första orgasm redan efter en minut, det märktes att ingen tagit hand om henne förut och jag njöt av tanken att vara den första inne i henne. Milla stod framför Linn och Linn slickade hennes fitta under tiden.
Jag tittade upp och behövde nästan nypa mig i armen för att förstå att jag hade två stönande heta tjejer helt nakna som blev tillfredställda och som jag haft min kuk i båda två. Men det bästa var ändå att se Linn naken. Med hennes otroligt stora bröst för att vara 15, och hennes otroliga rumpa. Det var helt enkelt för bra för att vara sant.
Jag kände att jag började närma mig min utlösning så jag drog ut den ur Linn, hon vände på huvudet och sa:
- Nej! Sluta inte!
- Vi ska bara byta ställning, sa jag och slog henne på rumpan.
Hon stönade och jag satte mig på bänken och hon satte sig sakta ner på kuken och började rida med ökande tempo. Jag kände hur kuken började hårdna inne i hennes trånga och våta fitta och jag kände återigen hur hennes fitta spände om min hårda kuk och hur hon mynnade ut i sin andra orgasm, och denna gång var den riktigt kraftig, hela Linn skakade och nu var jag nära att komma.

Jag drog ut kuken och Linn ställde sig upp alldeles dåsig av sin orgasm. Milla drog av mig kondomen och tog kuken i munnen och började suga. Under tiden låg Linn med munnen under Millas fitta och slickade. Nu var det dags att komma och jag tog ut den ur Millas mun och båda två ställde sig på knä tätt bredvid varandra framför mig och jag runkade det sista själv tills jag kom efter ungefär 30 sekunder. Sperman sprutade ut över deras bröst i mängder och jag skakade av välmående. Direkt efter att ja kommit ut med nästan all sperma så tog Milla kuken i munnen och sög bort den sista sperman. Sen slickade Milla upp sperman på Linns bröst och Linn slickade upp den sperman som fanns på Millas bröst.
Efter att dom slickat av varandra så slickade jag Milla till orgasm och sen satt vi utmattade på bänken och andades innan vi duschade tillsammans. Sen klädde dom på sig och jag gav dom ett varsitt litet avskedshångel.
Sen såg jag fram emot nästa gång vi skulle träffas…
 

Nike

Medlem
Kön
Man
Fasen vilken bra novell! Var ett tag sen jag levde mig in och blev så här kåt av en novell på länge :)
Nu måste jag nog runka... :p
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Mmm... Handlingen var helt okej och den gillade jag verkligen, men det verkar lite som om du lider av problemet: "fan vad kåt jag blir av att skriva det här, måste skriva färdigt snabbt så att jag kan ta fram den o..."
Rätta mig gärna om jag har fel, men slutet (pga detta) mycket sämre skrivet än början.
Fortsätt i samma stil, dock. Det ger sig så småningom.

-Nej, det är ingen tavelsudd jag har i fickan.
 

PHYZ

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Bra skrivet, kunde faktiskt inte skrivit bättre själv. Och du är 15, det var snyggt jobbat. Fortsätt med dina noveller.
 
Toppen