fråga till flickorna här om porrfilm.

martin2500

Medlem
Kön
Man
är det några av er tjejer som har porrfilmer som ni använder när ni onanerar...vilken sorts gillar ni isåfall?? ska männen stå i centrum eller blir ni kåta som vi av en vanlig hård rulle? var gömmer ni dem?

kramar!:cool:

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
är det några av er tjejer som har porrfilmer som ni använder när ni onanerar...vilken sorts gillar ni isåfall?? ska männen stå i centrum eller blir ni kåta som vi av en vanlig hård rulle? var gömmer ni dem?

Hoppas att du får roligare och intressantare svar än mitt[:eek:)]

Jag har inga porrfilmer! Jag älskar olika filmsnuttar/länkar som jag hittar på detta forum med killar som runkar!

OM jag skulle vilja gömma något så tror jag att jag skulle placera det i ett vattentätt fodral under badkaret. Hittills har jag aldrig träffat någon som tagit bort "kanten" på badkaret när de städat, om de inte skulle flytta...

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna

Njutande kvinnor ska stå i centrum... inget fejk! Jag vill kunna relatera till dem.

Mina filmer ligger på datorn och jag gömmer dem bara för mina nyfikna väninnor ;-P Min pojkvän har inte lyckats hitta dem ännu, trots enträgna försök - så jag har nog gömt dem bra :)

Hade jag haft vanliga filmer hade jag nog bara lagt dem i byrålådan med övriga leksaker. Möjligen inlidade i en icke-genomskinlig plastpåse ;)

martin2500

Medlem
Kön
Man
bra gömställe snäckan..tyvärr hittade jag inget där hemma...

bunny butt...hittade inga i den lådan heller...tack för era svar..

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Nä, porrfilmer funkar inte alls på mig...
Men däremot erotiska filmer tycker jag om :oops:

Några exempel? Hmm... Kan inte komma på någon titel iaf...

:love:

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag äger inga p-rullar utan kollar på klipp på datorn. Jag skulle aldrig orka mig igenom en hel film, de jag har sett på typ tv 1000 blir snabbt enformiga och mekaniska tycker jag.....Korta klipp, gärna med fokus på kvinnan och UTAN fåniga blickar och fejkade stön tack!!!

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Jag äger inga p-rullar utan kollar på klipp på datorn. Jag skulle aldrig orka mig igenom en hel film, de jag har sett på typ tv 1000 blir snabbt enformiga och mekaniska tycker jag.....Korta klipp, gärna med fokus på kvinnan och UTAN fåniga blickar och fejkade stön tack!!!

Finns det överhuvudtaget sådana filmer? [}:)]

Kvinnan står alltid i centrum i alla filmer, men det är inte HENNES njutning det är fokus på, utan den njutning mannen är kapabel att ge henne. Mannen å andra sidan får aldrig njuta, han ska bara ha makten och visa hur duktig han är.

Ta en avsugning t.ex. Hur ofta ligger fokus på att mannen njuter av det? Istället handlar det om att kvinnan ska gå ner på knä för honom och sen ta satsen i ansiktet som den yttersta symbolen på underkastelse. Varför kan man inte få se mannens ansikte istället när han njuter av en grym avsugning. Så jävla tråkigt..

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna

Finns det överhuvudtaget sådana filmer? [}:)]

Kvinnan står alltid i centrum i alla filmer, men det är inte HENNES njutning det är fokus på, utan den njutning mannen är kapabel att ge henne. Mannen å andra sidan får aldrig njuta, han ska bara ha makten och visa hur duktig han är.

Ta en avsugning t.ex. Hur ofta ligger fokus på att mannen njuter av det? Istället handlar det om att kvinnan ska gå ner på knä för honom och sen ta satsen i ansiktet som den yttersta symbolen på underkastelse. Varför kan man inte få se mannens ansikte istället när han njuter av en grym avsugning. Så jävla tråkigt..

Jag är snurrigare i huvudet än vanligt i kväll och det vill inte säga lite:D

Jag tycker att du skriver att varken kvinnans eller mannens njutning står i centrum. Men om kvinnan njuter kan mannen njuta eftersom han får känna sig kapabel:)
Jag trodde att mannens utlösning vid avsugning, var beviset på att han njöt? Vet inte hur det är för andra tjejer, men om en kille får utlösning när jag suger honom känner jag mig inte direkt underkastad?

Att det är tråkigt att man inte får se mer av män över huvud taget i porrfilmer DET tycker jag är fruktansvärt tråkigt - också:oops:

Som sagt jag är snurrig och kan ha missförstått dig totalt. Rätta mig gärna:oops:

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Du har helt rätt i vad du säger. Porrfilm handlar inte om att visa någons njutning, utan återspeglar bara den maktrelation som råder mellan könsrollerna i samhället. Det ska absolut inte förknippas med verkligheten. Att en kille får utlösning när du suger av honom är definitivt ett bevis på att han njuter av din behandling. Men det är inte det som är fokus i en porrfilm, och det är vad jag tycker är synd.

Jag som man vill, precis som BunnyButt säger ovan, kunna relatera till karaktärerna i filmen. Jag vill kunna identifiera mig med den njutning mannen känner av att bli avsugen (så som man känner i verkligheten), samtidigt som jag vill se att kvinnan känner sig tillfredställd av att utföra det.

laroh

Medlem
Kön
Man
Jag har haft en porrfilm (video) gömd i garderoben. Vid ett tillfälle när jag tog fram den så tyckte jag inte att den startade på samma ställe som jag slutade sist. Jag blev lite fundersam. Vid nästa tillfälle, likadant. Så jag gjorde ett märke i tejpen där jag slutade, och mycket riktigt, nästa tillfälle var det någon som tittat. Det var enormt upphetsande att upptäcka att min partner tittade på mina porrfilmer. Jag har aldrig nämnt detta för henne. Jag bara njuter av att hon också är intresserad av porr.

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Jag har haft en porrfilm (video) gömd i garderoben. Vid ett tillfälle när jag tog fram den så tyckte jag inte att den startade på samma ställe som jag slutade sist. Jag blev lite fundersam. Vid nästa tillfälle, likadant. Så jag gjorde ett märke i tejpen där jag slutade, och mycket riktigt, nästa tillfälle var det någon som tittat. Det var enormt upphetsande att upptäcka att min partner tittade på mina porrfilmer. Jag har aldrig nämnt detta för henne. Jag bara njuter av att hon också är intresserad av porr.

Oh vilken fantastisk liten voyeristisk hemlighet! :) Så raffinerat! Jag *älskar* sådana små hemligheter! ;-D

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Du har helt rätt i vad du säger. Porrfilm handlar inte om att visa någons njutning, utan återspeglar bara den maktrelation som råder mellan könsrollerna i samhället. Det ska absolut inte förknippas med verkligheten. Att en kille får utlösning när du suger av honom är definitivt ett bevis på att han njuter av din behandling. Men det är inte det som är fokus i en porrfilm, och det är vad jag tycker är synd.

Jag som man vill, precis som BunnyButt säger ovan, kunna relatera till karaktärerna i filmen. Jag vill kunna identifiera mig med den njutning mannen känner av att bli avsugen (så som man känner i verkligheten), samtidigt som jag vill se att kvinnan känner sig tillfredställd av att utföra det.

Jag håller med helt och fullt - om det finns något som tänder mig, så är det filmer där man faktiskt får se aktörernas ansiktsuttryck - speciellt männens.

Toppen