Fråga till Killarna....

sofia

Medlem
Kön
Kvinna
Kanske har frågan varit uppe tidigare.
Ber i så fall om ursäkt för...

Men jag är grymt på de av er som grupprunkat....
Hur gick det till första gången?
Hur kom det sig att det blev av ?
Hur gamla var ni?

Kul om vi kunde få igång en tråd med era erfarenheter.
:)

sofia

Medlem
Kön
Kvinna

Hur gamla var ni?

Grymt nyfiken skulle det vara, lol

Ghastly

Ny medlem
Kön
Man
tjoo..

ja har gjort de en gång.. va i plugget.. typ åttan nian.. vi runkade i omklädningsrummet i gympa salen.. vi va typ 5-6 pers.. vi runkad iofs aldrig av varandra men runka gjorde vi.. vete fan varför de blev av bara blev så..

skulle hellre grupponanera med blandat.. både tjejer å killar.. skulle va ballt..

kim_se

Medlem
Kön
Man
jag har onanerat med en polare.. de var härligt.. stog ute i naturen och bara fick för oss att göra det.. det pirrade härligt i hela kroppen.. ;):D

oscarboy

Medlem
Kön
Man
har grupprunkat ofta sen första gången i sexan. Vet inte varför det blev av vi va väl kåta helt enkelt... :p:p

LORDI ÄGER [}:)][}:)][/size=2]

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst

Hur gamla var ni?

Innan jag delar med mig av mina erfarenheter :oops: så undrar jag varför du är så intresserad av det ? x)

A. Det va efter en fotbollsträning, i bastun såklart, de va varmt och svettigt och alla va typ trötta. Vi va la 6 pers i bastun kanske. Rätt va det va så fick en polare stånd. Så började han typ runka. Unga som vi va blev vi andra kåta av det också så en efter en började runka. Det måste sett kul ut 6 pers frenetiskt runkande i en bastu med över 100 grader. Det slutade med att några försökta lägga satsen på agregatet och andra la den snyggt på magen, jag la min på agregatet :oops:

B. Se A, unga och kåta i bastu... dessutom är det skönt att runka. Kan tänka mig att det har hänt många lag som har bastat tillsammans efter träningen speciellt yngre.

C. 14... ...:oops:

Off topic, din novell va grymt upphetsande och dina bilder också vädligt upphetsande. :p

Btw få inte för er att alla fotbollsspelare är gay nu bara därför, man gör ju vad man måste för att hålla uppe lagmoralen inte sant ? ;)

Tjis

Ny medlem
Kön
Man
Har hänt när man var yngre 12-13 kanske. men inget för mig.
idag skulle jag aldrig få för mig det, med en tjej isf :D

shack

Aktiv medlem
Kön
Man

Hur gamla var ni?

Jadu...

Första gången var på en porrbio. Det var väl bara att knäppa upp byxorna och börja runka. Flera andra var redan i full gång.

Jag var nyfiken och kåt.

36 år

/shack

mathias_sthlm

Medlem
Kön
Man
Jag har aldrig grupprunkat men jag klev in i ett rum i lumpen där ett helt gäng killar satt och runkade till en porrfilm. Blev ganska förvånad måste jag säga. Jag vände och gick ut igen. Var inte så sugen på att vara med.

torn

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Det har jag gjort många gånger, och fortfarande :)

1. Första gången (om jag nu minns rätt) var i ett omklädningsrum i högstadiet där vi runkade tillsammans i duschen.

2. Det var väl någon gång när alla börjat få stånd och hår och allt det där. En får stånd och frågan kommer "Brukar du runka?" sen leder det därifrån :p

3. Vi var väl 13-14 år tror jag.

Burk

Ny medlem
Kön
Man
Har runkat med min granne för många år sedan, vi brukade kolla på porr och så runkade vi. Vi runkade inte varandra men det var jävligt härligt ändå att runka tillsammans med någon.

När man var ännu mindre, typ 6-7 år så hade man ju lite försök till sex med några kompisar, man var ju nyfiken och det blev lite sug och sånt.

Men då fattade ju man knappt vad man höll på med.

jonte82

Ny medlem
Kön
Man
Jag runkade ihop med en kompis när vi var mellan 13-16 år.
Första gången va när vi hade snackat sex när vi var ute och cyklade.
Han frågade om jag hade börjat spruta och sen rullade snacket på.
Tillslut blev vi så j-la kåta att vi stannade cyklarna och smet in en bit i skogen och drog en runk.
Efter det blev det många härliga runk när vi var ensamma hemma framför en P-rulle, ute i skogen eller vid datorn. Vi runkade aldrig varandra men vi njöt ändå av varandras runk.
Det är faktiskt -otroligt nog- väldigt upphetsande att se en annan kille runka...eller hur killar!? :D

torn

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Kommer precis hem från en härlig kompisrunk. Vi var och fiskade och drack lite öl, och när vi gick för att vattna blommorna frågade jag "Håller du i min håller jag i din?".
Vi skulle skaka ur såklart, och jag blev hård direkt och jag kunde känna att han blev det också. Så nu stod vi där och höll i varandras praktstånd och han började röra handen fram och tillbaka litegrann och jag samma på han.
Vi började nu runka oss själva och även om vi inte kom samtidigt kom vi ordentligt. Fiske kan leda till mycket skoj :p

martin2500

Medlem
Kön
Man
grupprunkade förr till porrfilm..typ i 15 års åldern..vi kunde väl inte hålla oss...brist på tjejer och var kåta som få.

Little_one

Medlem
Kön
Man
Vi satt ett par kompisar och tittade på porrfilm, alla var väl lite så där små kåta som man är när man är 12-13 år gammal. I alla fall så slutade det med att vi runkade tillsammans vi var väl 5-6 stycken. Det slutade med att vi provade smeka varandras kukar lite grann.

hasse_58

Ny medlem
Kön
Man

Hur gamla var ni?

[/
quote]

det var i mellanstadiet var 11 år och grupprunkade med kompisarna i en koja

Toppen