Fråga till Tjejer!! Sprut i rumpan???

Sahra20ger

Ny medlem
Kön
Kvinna
Hej!!

Jag är tjej på 20 år som fantiserar mycket om analsex, men har inte vågat ta upp frågan med min pojkvän.

JAg har fantiserat mycket om hur det känns att bli sprutad i rumpan!. Någon tjej som kanske kan dela med sig av deras upplevelser. Är det normalt att vilja bli sprutad där? Märker man av sprutet eller inte? :oops:

hoppas på svar/ Sara [:cool:]

123fyrasju

Medlem
Ålder
43
Kön
Kvinna
Det känns lite lagom sådär. Du känner förmodligen att det blir vått, varmt och kladdigt. Det trista är att det har en milt laxerande effekt, vilket jag inte alls finner trevligt. Analsex kan vara helt underbart skönt, men jag tar satsen någon annanstans.

Kön
Kvinna
Det känns lite lagom sådär. Du känner förmodligen att det blir vått, varmt och kladdigt. Det trista är att det har en milt laxerande effekt, vilket jag inte alls finner trevligt. Analsex kan vara helt underbart skönt, men jag tar satsen någon annanstans.

Precis som du säger så har det en lätt laxerande effekt vilket inte alls är trevligt så jag föredrar att man sprutar elsewhere...

onanisten

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Min sambo gillar att få satsen i analen. Men tänk på att använda MYCKET glidmedel, ta det försiktigt, använd helst en position där tjejen kan bestämma hur fort penetreringen ska ske. Ett smärtsamt minne av premiären inom analsex skapar bara en känsla av att det inte är skönt. En sats i analen känns enligt min sambo som om man får något varmt och klibbigt i rumpan, vilket det ju är:).
Någon laxernde effekt har hon inte märkt av, men hon rekommenderar att man försöker göra det "stora" så snart som möjligt, då sperman tenderar att stanna kvar ganska länge.
Lycka till, kan lova en skön upplevelse om ni tar det försiktigt

Toppen