Fråga

EJN

Ny medlem
Kön
Man
Finns det någon som gillar pedal pumping, bli upphetsad av att se tjejer pumpa på gaspedalen och försöker starta sina bilar och rusar motorn. Finns det några tjejer som gillar att pumpa på gaspedalen och rusa motorn. Berätta gärna hur ni gör när ni startar motorn, hur ni gasar och rusar motorn. Det gör mig mycket kåt att läsa.

Kön
Man
öhum.. undrar omdetta forumet är rätt för dej.. kanske Bosse Bildoktorn är ett bästre ställe för dej att onanera på [:eek:)]

N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Finns det någon som gillar pedal pumping, bli upphetsad av att se tjejer pumpa på gaspedalen och försöker starta sina bilar och rusar motorn. Finns det några tjejer som gillar att pumpa på gaspedalen och rusa motorn. Berätta gärna hur ni gör när ni startar motorn, hur ni gasar och rusar motorn. Det gör mig mycket kåt att läsa.

Jaha, vad säger man,detta är väll ett bevis på hur olika vi människor är.;)

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Bosse Bildoktorn varvar motorn - akta så inte topplocket ryker så det sprutar kylvätska!! Stoppa in den i avgasröret? *ler* Pedalofil? :)

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
bra gjort grabbar, att driva med andras sexualitet....

Jag gillar ljudet av en hårt arbetande bigblock V8'a, finns inget motorljud som slår det, det är dock inget jag blir kåt av, men jag respekterar dom som blir det..

Stockholmarn

Medlem
Ålder
36
Kön
Man
Nej det har jag alldrig tänkt på, kan inte få ihop hur man startar en bil till att bli upphetsad av det men det finns säkert många till där ute som bilr upphetsad av det.

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
mcw67: var inte så allvarlig, kliv ner från magister-stolen :) Jag driver inte med någon, och jag saknar *inte alls* respekt - det är dina ord. Men jag tyckte att det lät lite kul, och tycker att man ska vara allvarlig kan skoja om det mesta. Sorry, det var inte alls illa menat!! Jag borde piskas!! ;) (om jag nu inte tyckt om det så mycket....) :p

Lev väl, var glada och kåta kära med-onanister, respektera varandra. Skoja, men skäms inte!! *kärlek* ;)

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
mcw67: var inte så allvarlig, kliv ner från magister-stolen :) Jag driver inte med någon, och jag saknar *inte alls* respekt - det är dina ord. Men jag tyckte att det lät lite kul, och tycker att man ska vara allvarlig kan skoja om det mesta. Sorry, det var inte alls illa menat!! Jag borde piskas!! ;) (om jag nu inte tyckt om det så mycket....) :p

Lev väl, var glada och kåta kära med-onanister, respektera varandra. Skoja, men skäms inte!! *kärlek* ;)

Okej, jag fick väl fel uppfattning då... tyckte nog han blev utskrattad i största allmänhet..

Jaja, sk-t samma... ;)

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag respekterar dig för det - det är bra att försvara varandra. Men du missförstod. Lev väl bröder och systrar! ;)

Toppen