I natt raggade jag upp en tjej som bodde hemma hos sin kompis och kompisens pojkvän. När vi kom lägenheten möttes vi av paret i vardagsrummet, i soffan där de skulle till att knulla. Inget speciellt med det, det var ju deras lägenhet, de gick då in i sovrummet och vi satt oss på soffan. Det var öppenbart att även vi skulle knulla så efter en stund börjar vi hågla och ta på varandra. Min kuk åker fram och hon börjar suga mig. Mitt under sugakten kommer tjejens polare ut i vardagsrummet, helt naken, hon tar inte notis av vad som försegår utan frågar bara om vi hade några extra kondomer. Hon gick några kondomer och återvände till sovrummet. Sen knullade jag och tjejen på soffan och det var riktigt trevligt må jag säga. Efter knullet gick vi ut på balkongen för att ta en cigg, då kom åter igen tjejes kompis, denna gången ut på balkongen. Vi börjar prata och den tjejn ajg nyss haft sex med blir utfrågad om hur knullet var. Diskutionen gör mig skitkåt och kuken ställde sig. Sen knullade vi en gång till, i duschen.
Jag tycker det är så uppkåtande med frispråkighet, att höra tjejer snacka om en själv ochb hur det var är underbart. Har någon mer varit med om något liknande?
Jag tycker det är så uppkåtande med frispråkighet, att höra tjejer snacka om en själv ochb hur det var är underbart. Har någon mer varit med om något liknande?