super Mange
Ny medlem
- Kön
- Man
Hur många är det som hittat sin g-punkt och hur gjorde ni?
Kom på att jag kan ju dela med mig om bästa tipset ifall nån inte har testat anal onani. Du ska va ren och fräsch så klart, och ha glidmedel, typ matolja eller vad som helst. Sitt med knäna högt upp. Jag brukar ha fötterna på bordet på varje sida om datorskärmen medan jag sitter i stolen. då känns det som att jag visar alltihop för alla jag chattar med och dessutom kommer man åt analen bra. massera först länge och smörj in. Använd sen långfingret. det är skönt att bara dra det in och ut precis vid knogen några gånger. tryck in det hela vägen och låt det "vispa" runt tills du känner att du når att trycka på din g-punkt. om du vill kan du ju massera klittan samtidigt, men då finns det risk att du missar själva g-punkts-orgasmen. jag lovar att du kommer att känna dig som ett sexigt kinky vilddjur och älska det!
Oxå hittat. Sitter 5-10 cm in på ovansidan (om kvinnan ligger på rygg). Den känns som en liten svullnad. Som Doc säger - lugnt och fint och känn dig fram. Du kommer märka på henne om du är rätt ute...
Får ni till det kommer du belönas med att få se din kvinna uppleva en riktigt härlig orgasm!
-----
Har hittat den.... men kan inte riktigt komma ihåg hur det gick till....
Känns iaf bäst när man är som allra kåtast....
Känner av den bäst när jag sitter/ligger ovanpå.... ger mig sköna orgasmer, ibland även fontänorgasmer!