Ge mig tips nuuuu!

Prima

Ny medlem
Kön
Man
tja!

Nu har jag "tröttnat" på alla vanliga runk, och vill ha någonting riktigt underbart som man liksom kan knulla typ...

Fleshlight och sånt orkar jag inte, utan jag vill ha egna tricks med saker som funkar

Inte massa komplicerade saker som kräver förberedelser, vill liksom bara kunne tuta och köra! hehe

Kön
Man
Jag ser att du bara är 16 år och då är mitt tips att du bara ska runka på som vanligt. Om du fortsätter att runka så blir det oftast skönare ju äldre du blir. Du kan hålla dig längre innan utlösningen kommer.

Du kan ju prova att runka med något sorts glidmedel, det brukar vara skönare än att bara runka som vanligt.

Ett mycket bra tips är att utnyttja sin egen sperma som glidmedel. Det är naturligt, ger bra glid och är gratis. Men då måste du kunna styra din utlösning och spruta ut sperma på beställning och det är mycket svårt för en ung kille som du (och även för äldre). Det går att träna upp sig och styra utlösningen men om du inte kan det så är bästa tipset att använda ett separat glidmedel (t ex som du köper på Apoteket eller vanlig matolja).

el gardo

Medlem
Kön
Man
ligg på mage med kuken kupad i näven på längden (alltså ett annat grepp än det vanliga) och ha glimedel av nån typ på sidan (inte helt på sidan men på andra hälften om man säger så) av magen och i handen. Att pressa in den mellan handflatan och magen med mycket glid och sin egen tyngd ovanpå är väldigt skönt. Med en kondom på blir inte beröringen på ollonet så intensiv, vilket kan vara skönt (om man har väldigt känsligt ollon).
Vad tror du om det.

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Du ska rulla på en kondom. Sedan ska du ta en plastpåse och lägga mellan bäddmadrassen och den vanliga madrassen på sängen. Lägg sedan i ganska rikligt med glidmedel i plastpåsen...sedan är det bara att börja jucka i plast påsen.

Det känns nästan precis som att knula.

Jerk for your life.

el gardo

Medlem
Kön
Man
appropå hemmagjorda- sidan

jag som använde toarullen som ung tonåring......men hade aldrig provat "kondomrullen", tills nu. Den är underbar. Kanten innan orgasm kändes längre än på mycket länge och den gav ett sånt där härligt pirr som gör att jag nästan hyperventilerar och blir hög bara utav det. Och att samtidigt knulla frenetiskt......mmmm

Ska nog göra den där med handduken nästa gång.

S

stone_hard [spärrad - ej 18]

Gäst
Jag brukar också göra en variant på strumpan, fast med en fryspåse.
Har också gjort toarullen fast utan kondom, bara runkat med den liksom.

Toppen