Gemensam skapad novell

pillekille

Ny medlem
Kön
Man
Efter en längre kontakt här på Ona får jag äntligen träffa denna underbara kvinna.
Har rest ganska långt för att få träffa henne IRL. Mina förväntningar överträffar verkligheten när jag får se denna underbara kvinna i det verkliga livet. Går emot henne och tar henne i mina armar, kysser henne..
Vill någon fortsätta?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Han verkar besviken - tänker jag för mig själv. Han måste ha haft höga förväntningar som överträffar verkligheten...:D

fille871

Ny medlem
Kön
Man
Det känns fel av mig att tänka på sex just nu men jag kan inte gör något annat, jag kan ju börja med att bjuda henne på middag...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Suck! Jag trodde att han fattade att det bara var sex jag var intresserad av! Nu verkar han vilja spela gentleman:unsure:

Jag måste hitta på något för att få honom på bättre tankar! Jag vet ju att han gillar att titta på porrfilmer...Därför säger jag:

Det finns en porrbiograf runt hörnet! Vill du följa med?

webcambus

Medlem
Kön
Man
-Självklart säger jag med förhoppning i rösten.
Då får hon snart veta att jag är utan kallingar i mina tajta jeans......
Verkar funka att spela lite gentleman.

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Bra! Vi måste skynda oss säger jag! Nästa föreställning börjar nu och... jag tystnar och avslöjar inte fortsättningen på mina tankar...

Mitt hjärta bultar när jag tar honom i handen och går iväg mot biografen... Jag ser bulan som växer innanför hans byxor...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Men! Vad är det här? "Stängt för renovering" står det på en skylt vid entrén...

- Vad gör vi nu då?...

Toppen