Gillar du att använda kukbur?

Nylontrans

Medlem
Kön
Man
Jag har ibland BDSM-lekar med en av mina flickvänner, som är en Madame Domina. Efter en BDSM-session på ett par timmar avslutar hon med att göra mig till sin slav. Då sätter hon på mig en kukbur och låser fast den. Det är en ganska öppen stålbur som är lätt att göra ren efter ett toabesök. Buren hindrar mig från att runka eller knulla i någon masturbator. Sedan sätter hon bojor på mina fötter och händer, så att min rörlighet begränsas. Och så låser hon fast allt med små hänglås. När hon är klar kan jag bara röra mig nätt och jämnt så att jag kan överleva. Jag kan (med svårighet) äta och dricka, gå på toa samt sova. Men jag kan inte klä på mig, inte gå ut. Jag är hennes fånge. Då samlar hon ihop alla nycklar och stoppar ned dem i sin handväska. Sedan lämnar hon mig. Där är jag kvar ensam, helt handikappad.
Hon är borta i 24 timmar. Sedan kommer hon tillbaka och låser upp mina bojor och befriar mig.
Det är en ganska häftig känsla att vara så totalt utlämnad åt en annan person.
Detta fungerar genom att hon är en klok och sansad person, som jag litar på till 100 procent.
 

Nylontrans

Medlem
Kön
Man
Några har här kommenterat användningen av penisringar av typen Kalis teeth. Alltså en öppningsbar ring i kraftig metall, med vassa hullingar på insidan. Man sätter den runt skaftet på en slapp kuk och låser fast den med ett litet hänglås. Detta som del i en BDSM-lek. Tanken är att lekledaren sedan ska stimulera kuken så att den svullnar och styvnar. Helst får full erektion. Då kommer hullingarna på insidan att "bita" ordentligt i kuken.
Min Madame Domina (se ovan) brukar leka med mig på det sättet. Då sätter hon på mig två Kalis teeth-ringar. En bredare om kuken och en smalare runt pungen. Och låser fast dem. Sedan får jag leva med dem i 24 timmar. Så länge kuken inte är erigerad så är smärtan uthärdlig. Men hullingarna förhindrar att man kan dra av ringen utan att låsa upp den.
 

Kukbur69

Ny medlem
Jaha, då var det fredag och hoppet om lite puss och kram med min Kvinna började väckas. Men uppenbarligen var jag lite för het på gröten så vid 19-tiden sade Hon åt mig att hämta kukburen. Nu sitter jag där, inlåst och jättekåt och försöker behaga Henne på alla sätt för att Hon skall ompröva beslutet att jag stannar i buren till åtminstone måndag morgon när jag skall till jobbet igen. Om det behövs kommer jag att få ha den på jobbet på måndag också!
Min Kvinna säger att om jag sköter mig EXTREMT bra i helgen så kanske hon låser upp mig 5-10 minuter på söndag så att jag kan duscha ordentligt, givetvis sitter Hon som alltid bredvid och tittar på så att jag inte passar på att onanera i duschen. Sååå…ännu en helg med lydnad och det enda sexet JAG får är att slicka fitta om och om igen. :(
 
Toppen