ManyaNovio
Välbekant medlem
Lapar försats för fullt. Kladdar in ansiktet med det också.
Skulle vilja producera mer försats och lapa i mig detÄnnu en långrunk med avsmakande av de klara salta kåtdropparna som gör en så sugen o kåt under runket. Vill ha mer, så pausar och tar tag i det igen. Efter en halv dags långrunk är det extra skönt att släppa satsen och ivern att ta sprutet i munnen är på topp. Försats i all ära, men att svälja ett rejält spermasprut slår det mesta!
Det låter underbart! För mig går det lite i perioder med kåtheten och därmed också hur mycket försats jag har. Men jag har också väldigt rikligt när jag är kåt, som nuHar lyckan att producera mycket försats. Blir så härligt kladdigt när jag sitter och kåtar upp mig framför datorn eller fantiserar när jag åker buss eller tåg... Som nu tex när jag skrver detta och läst era sköna beskrivningar. Är alldeles kladdig på benet. Så gott och upphetsande med att ta försats på ett finger och dra det över läpparna eller bara suga av det.
Japp det är gott att lapa försatsMmmm,att smaka på försatsen hör till runkadet.
Jag har också på mig kondom på jobbet för att samla den kladdiga försatsenDet låter underbart! För mig går det lite i perioder med kåtheten och därmed också hur mycket försats jag har. Men jag har också väldigt rikligt när jag är kåt, som nu
Jag gillar edgeplay och kan du vara på gränsen till utlösning och rejält uppkåtad ett par dagar innan jag sedan sprutar ordentligt. Under den tiden verkligen rinner det försats ur kuken. Så härligt! Har ibland varit ett bekymmer på jobbet då det blir otroligt kladdigt.
Jag har då haft på mig en kondom under dagen så att all kuksaften samlats i den. Riktigt skönt när kuken badar i försatsen under dagen. Dessutom så härligt att slicka i sig de rikliga mängderna försats!!