gr

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Trycker man på prostatan så brukar det kunna rinna rätt rejält. Jag har lärt mig känna av JMs prostata och kan få honom att kladda rätt rejält bara genom att massera. Han brukar själv köra med en dildo som är menad för g-punkten, lite böjd. Men jag tycker det är lättare med fingrar, kan lätt känna vart punkten är då. Kuken brukar som "hoppa" också när jag trycker rätt, så det är lätt och se.

Workout

Aktiv medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag hade en leksak som kunde komma åt prostatan förut. Det var skönt men lite jobbigt ändå att hitta rätt, tycker jag. Märkte inte att jag rann nåt nämnvärt, dock… Rinner man direkt eller dröjer det en stund? När jag tänker efter så hade faktiskt denna leksak vibrator och jag gav mig själv en ”hands-free” prostataorgasm med den en gång. Men tyckte inte att det var så där superskönt som många beskriver… leksaken är kasserad nu, pga bristande kvalitet. (Apropå billiga leksaker i en annan tråd. ;) )
Har forumet fler tips på hitta rätt och göra det bra? :)

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Trycker man på prostatan så brukar det kunna rinna rätt rejält. Jag har lärt mig känna av JMs prostata och kan få honom att kladda rätt rejält bara genom att massera. Han brukar själv köra med en dildo som är menad för g-punkten, lite böjd. Men jag tycker det är lättare med fingrar, kan lätt känna vart punkten är då. Kuken brukar som "hoppa" också när jag trycker rätt, så det är lätt och se.
vill du hjälpa mig ? ;)

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag använder en stor dildo med sugpropp som jag sätter fast på väggen i duschen. När jag för in den så är jag framåtböjd och jag njuter ett tag av att bli rejält penetrerad. Sedan reser jag mig upp allt mer och då träffar dildon prostatan och då leder det till att det börjar komma vätska ganska mycket. Stimulerar jag dessutom ollonet så kommer jag rejält oftast.
Ställningen jag har på min avatar stimulerar också prostatan.

Toppen