Gustavsberg nakenbad utanför nora

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Någon som varit där? Berätta gärna om era erfarenheter därifrån. Är de någon som planerat att åka dit snart?

Loverman

Ny medlem
Kön
Man
Jag har varit där vid två tillfällen. Väldigt bra ställe med riktigt trevligt folk! Det är en blandning av naturistpuritaner och lite mer flamingofolk. Stranden är kompakt med en stor gräsyta där det brukar vara välbesökt av både män och kvinnor i alla åldrar från ungt till gammalt.
Jag har inte sett att det förekommit något bus på stranden eller öppet generellt. Inga runkgubbar eller surikater då det liksom inte finns något bra ställe för dem att smyga runt i. Förra året hörde jag om några som blev utkastade då det sugits kuk bland husvagnarna mitt på dagen vilket, tro det eller ej, inte uppskattades av campingvärdarna.

Den mesta actionen verkar ske i folks campingfordon men där går det desto vildare till även fast det sköts snyggt och relativt diskret.

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Blev du inbjuden till något? Vilka åldrar såg du på de som var där. Var folk öppna o prata o va nära ?

Loverman

Ny medlem
Kön
Man
Folk är väldigt öppna och kontaktsökande. Väldigt lätt att börja snacka med alla möjliga, konstigt att det ska gå så mycket lättare utan kläder!
Jag har absolut fått mina inviter och det hade säkert gått att få ännu mer action om jag fokat på det. Bastun är alltid ett bra ställe att få kontakt och även vid grillplatsen på kvällstid.
Skulle säga att medelåldern kanske är runt 50 men många är yngre, iaf ner till 30-års strecket. Finns väl 20-åringar också men de kanske mestadels bara är där för att sola och bada en stund.

lll

Aktiv medlem
Kön
Man
Får ge de några chanser till. Hoppas på att få se mycket kvinnor mellan 20- 40 år

Toppen