Han ni särskilda runktider?

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Har ni några särskilda tider eller så när ni runkar?
E det kvällen som gäller eller morgonen eller annat?

Här har det blivit oftast på kvällar, helger speciellt, eller lediga dagar.

Vilken är den optimala tiden för det?
Borde egentligen va morgonen, med morgonståndet redo.

R

Reborn

Gäst
Morgonen och kvällen, nästan varje dag.
Morgonen är nog bäst, bra start.
Sen kan det blir en och ibland två gånger till på dagen. Beroende på vad man har att göra.

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag runkar alla tider på dagen.
Morgon som kväll och natt.
Överallt där jag får en egen stund för mig själv. I bilen, i garaget, på jobbet lika väl som hemma.
Dock är det inte alla gånger jag sprutar dessa runkstunder utan jag älskar edging så man blir kåtare och kåtare tills man väl får läge att spruta.

oceanborn

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag runkar alla tider på dagen.
Morgon som kväll och natt.
Överallt där jag får en egen stund för mig själv. I bilen, i garaget, på jobbet lika väl som hemma.
Dock är det inte alla gånger jag sprutar dessa runkstunder utan jag älskar edging så man blir kåtare och kåtare tills man väl får läge att spruta.
Edging e kanon, kan man gå runt lite småkåt hela dan sen.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Bäst gillar jag nog när man kan sova ut lite på morgonen, sen gå upp och käka en go frukost samtidigt som man runkar, gillar att edga så om man börjar skapligt på förmiddagen så hinner man med ett pass på 3-4 timmar innan lunch. Sen kan det bli ett pass till på eftermiddagen på någon timma. Och detta gäller ju för en dag då frugan inte är hemma. Vardagar när ma jobbar så är det på kvällen som gäller.

Niklas46

Aktiv medlem
Kön
Man
Det blir väl när man har läge, speciellt om man har fru o barn.
Oftast morgon eller sen kväll för min del.

D

Deleted member 70236

Gäst
Lediga mornar får man vara själv några timmar innan familjen vaknar.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ingen speciell tid men en kvälls runk innan man skall sova gör att man sover bra. Annars är det när andan faller på.

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
När man har möjlighet är det underbart att ägna hela dagen åt onani. Tyvärr blir det allt för sällan. Men så skönt att börja onanera medan man är kvar i sängen och surfa in och kolla på lite härlig porr. När jag sedan varit nära att komma ett par gånger är det dags att ta en dusch och fortsätta smeka och leka, gärna med olja. Därefter en nakenfrukost och kolla på några fina fimer och smårunka. Då har jag ett så skönt kåthetspirr i hela kroppen och hjärnan är helt fokuserad på onani och njutning. Så kan en riktigt skön dag fortsätta i onanins tecken. Har man någon likasinnad att chatta med dessutom är det ännu härligare. Ingen särskild tid på dagen passar bättre än någon annan utan vilken tid som helst när jag har möjlighet och känner för det är bäst.

Runkarofta

Aktiv medlem
Man tar de tillfällen man får och har speciellt om man har en familj, duschen, toaletten, bilen eller så får man åka in till staden på "möte" och ta en stilla runk på Blue Vision.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det kan ibland hända pga något man ser på tv. Har inte tänkt på sex eller något också får man se någon favorit en sexigt klädd Hanna Hedlund eller Mat-Tina i en sommarklänning. Ibland kan man tända utan att man egentligen inte tänkt det.

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Har egentligen inga speciella onanitider, utan det blir när det känns som bäst.
Morgonen är den skönaste tiden för runk och även när man har kontakt med en kompis eller vän och fantiserar och hur skönt det är. Då blir man rejält kåt och upphetsad.
Man är öppen och oblyg så jag gillar morgon och förmiddag. … men men det är skönt närsomhelst

Toppen