Har alla naturister jättekukar?

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och min sambo (fru) och vi bryr oss inte om hur folk ser ut mellan benen man som kvinna, det enda som händer är att vissa män inte kan hålla sig utan går runt och tittar och runkar sin kuk vilket inte är så trevligt!!!!
Kram till alla riktiga naturister!

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har varit en del på ett icke officiellt bad, tyckte nog att det var en nyttig ögonöppnare, klart att det finns en del som visar upp sina stora, men insåg ganska snabbt, vi alla är ganska lika. Var själv sån som gärna drog lite i den så att den var lite halv för att imponera på andra, men insåg att det inta gav mig något. Är nu lite mera erfaren och avslappnad, det gör att den hänger lite mera, vilket känns bra. Man inser att folk inte tittar så mycket som man tror. Sen måste jag säga folk är väldigt öppna och trevliga, vet få ställen där man pratar så avslappnat med varandra, underbart, vilket ofta lett mig till något helt underbart skönt.

matz

Medlem
Hej! Läser med stort intresse om allt ang. nakenbad och nudister. Ska jag sola å bada så ska det vara naken. Första besöken såg jag bara kukar överallt, var i himlen. Sen, efter några gånger märkte jag att alla, ja de flesta, var väldigt trevliga. Lätta att få kontakt med och sakta men säkert höjdes min blick upp till ögonnivå. Klart jag kollar in kukar, konstigt vore väl annars men vad du ser är inte alltid vad du får. Nu i somras träffade jag en kille runt trettio år. Högst ordinär kuk runt tio slak, vi blev lite intima efter ett tag å vips hade jag en bjässe att leka med. Nej, skutta runt med era kukar stora som små, alltid finns det någon som tycker just du har den finaste och skönaste kuken på playan.

Toppen